fast Dog Skrevet Oktober 21, 2008 Skrevet Oktober 21, 2008 Lyden likner litt på en konstant piping/susing. Er litt høy frekvens på det. Høres ut som den kommer fra varmeapperatet over cd spilleren." (De 2 i midten.) Klarer ikke å provosere den fram men den kommer og går veldig mye. VELDIG irriterende. Virker som den blir litt påvirket av turtallet oxo! Gav platt pedal noen gang bare å høre og da fulgte den turtallet og deretter gav den seg øyeblikkelig. Noen kloke hoder her som kan hjelpe meg litt??
luffi88 Skrevet Oktober 21, 2008 Skrevet Oktober 21, 2008 Har du byttet anlegg? Jeg byttet anlegg i min å fekk også den lyden var fordi + kabelen å signal kabelen lå i lag.. fikk susing frå det. Men trenger ikke ver det samme da!
fast Dog Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2008 nope..har ikke gjort noe med den! har funket fint i 1 år.
olew Skrevet Oktober 22, 2008 Skrevet Oktober 22, 2008 spjeld i varmeapparatet som ikke tetter helt kan det være kanskje,hadde noe lignende på en passat jeg hadde,men det var kun når vifta stod på ganske mye og med ac inne. et tips iallfall. har også opplevd utette frontruter,men da har det gjerne med fart og luftmotstand å gjør.
SpiXi Skrevet Oktober 22, 2008 Skrevet Oktober 22, 2008 er vindus pakningen din tett min piper litt når jeg kjører
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå