S.Arnesen Skrevet Oktober 21, 2008 Skrevet Oktober 21, 2008 det er det vettu, men det er mye fint landskap på veien da;) jeg har sportseter i stoff ja.
tmice Skrevet Oktober 21, 2008 Skrevet Oktober 21, 2008 det er det vettu, men det er mye fint landskap på veien da;) jeg har sportseter i stoff ja. Veldig mye fint ja! Ja da blir det jo "litt" xtra jobb da.... du får si ifra hva du syns om jobben når du er ferdig!
S.Arnesen Skrevet Oktober 21, 2008 Skrevet Oktober 21, 2008 det skal jeg prøve å huske på. får se når jeg finner inspirasjon til å sette igang med jobben... må vel til bmw for å resette lampa etterpå også?
tmice Skrevet Oktober 21, 2008 Skrevet Oktober 21, 2008 det skal jeg prøve å huske på. får se når jeg finner inspirasjon til å sette igang med jobben... må vel til bmw for å resette lampa etterpå også? Den slokna av seg selv på min, men det kan hende du må gjøre det. Prøv å koble av polene på batteriet hvis den ikke slokner, du får komme nordover har diagnoseutstyr....
en325ic Skrevet Oktober 22, 2008 Skrevet Oktober 22, 2008 er ikke så vanslelig som man sku tru!en time så har jeg tatt ut sete å bytta sittebelstingsensoren og montert inn sete og sletta airbaglampa Nei det er jo ikke DIREKTE vanskelig, men på min var så å si de fleste ringene rusta, så jeg måtte være j----- forsiktig, å da tok det TID!! Har nye ringer e bare å klippe
en325ic Skrevet Oktober 22, 2008 Skrevet Oktober 22, 2008 er ikke så vanslelig som man sku tru!en time så har jeg tatt ut sete å bytta sittebelstingsensoren og montert inn sete og sletta airbaglampa kommer du til meg i helga å tar det for en festblankett da kanskje? hehe hadde vært flott:) e litt langt ja e fin kjøre tur nord over bir hjemme i helga
tomerikk Skrevet Oktober 22, 2008 Skrevet Oktober 22, 2008 Den enkleste løsningen er jo og kjøpe en plugg på e-bay til ca 50 euro. den simulerer matte med passajer i setet. plugg fra matte, inn med pluggen istedet, ferdig.
tomerikk Skrevet Oktober 22, 2008 Skrevet Oktober 22, 2008 Utrolig lite der i dag, fant bare den dyreste og mest klumpete. http://global.ebay.com/gbh/viItem?ItemId=150303521992
Kaat Skrevet Oktober 22, 2008 Skrevet Oktober 22, 2008 se der ja.. hmm va er det dette egentlig kalles? ser du har funnet det på tysk, men engelsk?
marius325i Skrevet Oktober 22, 2008 Skrevet Oktober 22, 2008 Hva med å heller bruke 770kr inkl frakt på en ny matte fra koed, og spandere 2 timer av fritiden på å bytte den, så er alt som det skal være ?
Kaat Skrevet Oktober 22, 2008 Skrevet Oktober 22, 2008 Så det er ikke verre altså... Jeg får denne beskjeden når jeg tar test: 24 Left sattellit (sensor for airbag) - or pressure sensor passenger 16 Belt switch, drivers side Regner nesten med det er matten under passasjer setet som er gått.. huske kjerringa va urolig i det sete rett før lampa kom på Finner forresten ikke den matta inne på koed.. noen som har direkte link?
S.Arnesen Skrevet Oktober 22, 2008 Skrevet Oktober 22, 2008 Så det er ikke verre altså...Jeg får denne beskjeden når jeg tar test: 24 Left sattellit (sensor for airbag) - or pressure sensor passenger 16 Belt switch, drivers side Regner nesten med det er matten under passasjer setet som er gått.. huske kjerringa va urolig i det sete rett før lampa kom på flere som har vært dumme å la kjerringa ha kne'a i setet ja
marius325i Skrevet Oktober 22, 2008 Skrevet Oktober 22, 2008 Send en mail til en av di norske gutta på koed, så får du link til airbagmatta på mail Eller ring koed.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå