Gå til innhold

Airbag sensor i setet e46 kaputt?

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
det er det vettu, men det er mye fint landskap på veien da;) jeg har sportseter i stoff ja.

Veldig mye fint ja! :)

Ja da blir det jo "litt" xtra jobb da.... du får si ifra hva du syns om jobben når du er ferdig! :)

Skrevet

det skal jeg prøve å huske på. får se når jeg finner inspirasjon til å sette igang med jobben... må vel til bmw for å resette lampa etterpå også?

Skrevet
det skal jeg prøve å huske på. får se når jeg finner inspirasjon til å sette igang med jobben... må vel til bmw for å resette lampa etterpå også?

Den slokna av seg selv på min, men det kan hende du må gjøre det.

Prøv å koble av polene på batteriet hvis den ikke slokner, du får komme nordover har diagnoseutstyr.... :)

Skrevet
er ikke så vanslelig som man sku tru!

en time så har jeg tatt ut sete å bytta sittebelstingsensoren og montert inn sete og sletta airbaglampa

Nei det er jo ikke DIREKTE vanskelig, men på min var så å si de fleste ringene rusta, så jeg måtte være j----- forsiktig, å da tok det TID!! :)

Har nye ringer :) e bare å klippe

Skrevet
er ikke så vanslelig som man sku tru!

en time så har jeg tatt ut sete å bytta sittebelstingsensoren og montert inn sete og sletta airbaglampa

kommer du til meg i helga å tar det for en festblankett da kanskje? hehe hadde vært flott:)

e litt langt ja :) e fin kjøre tur nord over :) bir hjemme i helga :P

Skrevet

Den enkleste løsningen er jo og kjøpe en plugg på e-bay til ca 50 euro. den simulerer matte med passajer i setet. plugg fra matte, inn med pluggen istedet, ferdig.

Skrevet

Så det er ikke verre altså...

Jeg får denne beskjeden når jeg tar test:

24 Left sattellit (sensor for airbag) - or pressure sensor passenger

16 Belt switch, drivers side

Regner nesten med det er matten under passasjer setet som er gått.. huske kjerringa va urolig i det sete rett før lampa kom på:P

Finner forresten ikke den matta inne på koed.. noen som har direkte link?

Skrevet
Så det er ikke verre altså...

Jeg får denne beskjeden når jeg tar test:

24 Left sattellit (sensor for airbag) - or pressure sensor passenger

16 Belt switch, drivers side

Regner nesten med det er matten under passasjer setet som er gått.. huske kjerringa va urolig i det sete rett før lampa kom på:P

flere som har vært dumme å la kjerringa ha kne'a i setet ja :wink::oops:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...