normzzz Skrevet Oktober 23, 2008 Share Skrevet Oktober 23, 2008 Litt for mye off topic i denne tråden. Uansett, syykt stygg bakdel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Oktober 23, 2008 Share Skrevet Oktober 23, 2008 Sporer litt av denne tråden her, men en ting er sikkert, den E39'en var for jævlig! Og dessverre er det mange biler av det slaget eid av nettopp en av våre nye landsmenn. Skjønner ikke hva som er nedsettende eller rasistisk ved det, det er jo et faktum at enkelte kulturer liker, eh... litt spesielle ting, og har en litt annerledes smak enn vi litt trauste Nordmenn. Asiater liker hvite biler, andre liker cromteip fra Biltema - overalt! Slik er det bare. Uttrykk som pakkis og lignende som har en annen klang ved seg og bør i sjelden grad benyttes. Personlig har jeg alltid lurt på hvorfor de ikke heller kan kjøre Volvo eller Auda, E36 har jo fremdeles mindre flatterende kallenavn ennå. Underholdende er det hvertfall, men jeg kommer aldri til å kjøpe en bil som har fått denne type kebab styling! Det er ikke noe som helst rasistisk ved å mene at "våre nye landsmenn" liker "denne" type styling, selvom det også finnes etnisk norske/hvite som styler de på samme måte. Det som derimot ER rasistisk, og som jeg veldig gjerne vil ha vekk fra bimmers.no-forumet, er den stygge språkbruken, f.eks endel slanguttrykk om folk av utenlandsk opprinnelse Det er helt greit at folk har ulik smak og ulike meninger, og man må gjerne (med full rett) få mene ditt og datt om "smaken" til "våre nye landsmenn", men da må man greie å uttale seg på en saklig, høflig og voksen måte, uten bruk av stygge ord! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Oktober 23, 2008 Share Skrevet Oktober 23, 2008 Litt for mye off topic i denne tråden. Uansett, syykt stygg bakdel? Når det kommer til slik språkbruk så vil jeg ALLTID starte off-topic i tråden, dessverre Det er mulig jeg er pirkete, men hvis man er "litt" voksen, og går i seg selv, så skjønner man at forumet ikke er tjent med slik oppførsel Rasisme-diskusjon har ødelagt altfor mange tråder, men sålenge problemet vedvarer så vil mine innlegg fortsette og komme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 Den så faen ikke ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 Litt for mye off topic i denne tråden. Uansett, syykt stygg bakdel? Når det kommer til slik språkbruk så vil jeg ALLTID starte off-topic i tråden, dessverre Det er mulig jeg er pirkete, men hvis man er "litt" voksen, og går i seg selv, så skjønner man at forumet ikke er tjent med slik oppførsel Rasisme-diskusjon har ødelagt altfor mange tråder, men sålenge problemet vedvarer så vil mine innlegg fortsette og komme! Respect .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
normzzz Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 Litt for mye off topic i denne tråden. Uansett, syykt stygg bakdel? Når det kommer til slik språkbruk så vil jeg ALLTID starte off-topic i tråden, dessverre Det er mulig jeg er pirkete, men hvis man er "litt" voksen, og går i seg selv, så skjønner man at forumet ikke er tjent med slik oppførsel Rasisme-diskusjon har ødelagt altfor mange tråder, men sålenge problemet vedvarer så vil mine innlegg fortsette og komme! Jeg siktet ikke til deg altså! Er enig i det du sier jeg, orker ikke lete etter hvem, men jeg skjønner at "pakkis" kommentarene om BMW biler setter følelser i sving. Skrev det bare fordi jeg skumleste siste side her og registrerte mye annet enn det som "bør" stå i denne tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Oktober 25, 2008 Share Skrevet Oktober 25, 2008 Bare for illustrasjonens og sammenligningen sin skyld: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2007399Denne er eid av en hvit "mann"... Rettelse kvinne. Den er kommet hit til Finnsnes\Sørreisa. Janne Ottesen.. Den rosa "bmw`n" dær ser helt for JÆVLIG ut! Tror CrZyWiz ble litt våt i buksa sist helg vi så denne i farta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 25, 2008 Share Skrevet Oktober 25, 2008 "tengte runten 25 tusn" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå