Scampi Skrevet Oktober 22, 2008 Skrevet Oktober 22, 2008 Hoi! Har hengerfeste på touringen som jeg gjerne vil ha av. Selve draget satt i to bolter og er av, men selve ramma må også bort. Dette fordi festet til draget stikker ut, noe som betyr at jeg ikke får på M-diffusoren. Jeg la meg under og begynte å skru, men fant etterhvert ut at ramma til hengerfestet også er selve festet til bakfangeren...fjerner jeg ramma, ryker også bakfangeren :/ Noen som har vært borti dette før? Er det andre løsninger enn å kutte av eller bytte fanger?
AlXz Skrevet Oktober 22, 2008 Skrevet Oktober 22, 2008 Skru først av fangeren? 1. Fjern diffuser 2. Skru løs fangeren fra innerskjermer 3. Skru løs fanger fra de to boltene loddrett under i fra (er sjult av diffuser) 4. Røsk av fangeren, litt forsiktig... 5. Fjern festene til hengerfestet ? Hos meg sitter det skrudd bak fangeren.., ser det når fangeren er av..
Scampi Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2008 Det var det som var planen min, men det går ikke ann...hele festet er en del ser det ut som. Tror snart kutter
Scampi Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2008 Bilder ? Tok ingen, men tror jeg kutter av en dag jeg har tid. Ny fanger skal jeg ha uansett, men det blir en stund til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå