Kristov Posted October 22, 2008 Share Posted October 22, 2008 Jeg trenger en person som kan være med å kjøpe et carbonpanser til E30. Perfekt for de som har en tung motor i snuten da man sparer ca. 10 kg. Prisen blir da 6000 kr per panser. Opprinnelig pris er 7000 om man kjøper alene. Produsent er: http://www.hpcomposites.no/ SS Performance gikk god for kvalitet, passform og finish da produsent ikke hadde noe bilder. Panseret er bolton foruten festet for armen til gassdemperen som skal holde panseret oppe. Dvs at feste i forkant, bakkant, plass til rondellen og spylerdysene er på plass. Det er støpt på et originalpanser og har orginalforsterkningen på innsiden. Er du pålitetlig og kan tenke deg å være med på dette kjøpet ta kontakt per PM. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stramvaier Posted October 22, 2008 Share Posted October 22, 2008 Er dette panseret likt som et org E30 M3 panser? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristov Posted October 22, 2008 Author Share Posted October 22, 2008 Er dette panseret likt som et org E30 M3 panser? Ja, Alle E30 panser er like. Vet dog ikke om du får på den der "duken" som henger under alle M3 E30 panser. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stramvaier Posted October 22, 2008 Share Posted October 22, 2008 Oki. er meget interrisert. men hvorfor er dette panseret så mye billigere enn andre CF panser? er overflatene på dette pansert så bra at man kan ha dette ulakket på en showbil eller er overflaten sånn bobbob Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristov Posted October 22, 2008 Author Share Posted October 22, 2008 Oki. er meget interrisert. men hvorfor er dette panseret så mye billigere enn andre CF panser?er overflatene på dette pansert så bra at man kan ha dette ulakket på en showbil eller er overflaten sånn bobbob Det er billigere fordi vi blir 2 personer. Det tilkommer jo heller ikke frakt når det er her i Norge. Overflaten skal være kjempebra - ikke behov for sparkling eller liknende. Det skal bare mattes ned og så legges på den finishen du vil (klarlakk eller vanlig lakk) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stramvaier Posted October 22, 2008 Share Posted October 22, 2008 så det er bare å matte ned carbon med papir og lakke det opp igjen med klarlakk så får man den flotte carbon finishen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristov Posted October 22, 2008 Author Share Posted October 22, 2008 så det er bare å matte ned carbon med papir og lakke det opp igjen med klarlakk så får man den flotte carbon finishen? Matter nok ikke ned carbonen. Såvidt jeg har skjønt blir carbonen dynket i epoxy når den vakuumstøpes. Det er altså en grei finish på delene men om man skal ha det helt blankt osv så må nok det ytterste laget med epoxy mattes ned med sandpapir og overlakkes med klarlakk. Hvis du sliper nedi selve karbonen tror jeg ikke det blir særlig pent. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stramvaier Posted October 22, 2008 Share Posted October 22, 2008 nei mente epoxy da, men skrev feil. hehe. er litt usikker ass, siden dette er så mye billigere enn det andre selger her i lande og i utlande. hvem lager panseret a? mulig å kontakte dem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristov Posted October 22, 2008 Author Share Posted October 22, 2008 nei mente epoxy da, men skrev feil. hehe.er litt usikker ass, siden dette er så mye billigere enn det andre selger her i lande og i utlande. hvem lager panseret a? mulig å kontakte dem? Da trenger du briller for ALT dette skrev jeg i første posten! Når du ser hva annet han har laget og SS Performance går god for produktet tør i alle fall jeg satse på det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
M3 Yngve Posted October 22, 2008 Share Posted October 22, 2008 http://acm-ab.se/delar/BMW%20E30/Motorhuv_kolfiber.jpg Mener Johann med den carbon Volven hadde et sånt til salgs å utstilling på Gatebil. Mener det var 5 eller 6000 nok de skulle ha. Ta å hør med disse da vel. Men de er meget flinke det firma her i Norge som du mener Kriss. http://acm-ab.se/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torek Posted October 22, 2008 Share Posted October 22, 2008 HP Composites har vel stått for alt som er av carbon i Norges, etter min mening, råeste Volvo 240 også. Dørsider, brannvegg, dash ++. De gutta vet hva de holder på med. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristov Posted October 23, 2008 Author Share Posted October 23, 2008 Da har jeg fått tak i nok Schnellfahrere for å gjøre en bestilling! Tråden kan slettes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts