-Anders- Skrevet Februar 14, 2009 Share Skrevet Februar 14, 2009 Virker ikke som så mange liker disse felgene. Er ikke mange interessenter på mine at det gjør noe. Liker dem egentlig ikke så godt selv heller forsåvidt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet Februar 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2009 Nja, de blir nå liggende her til de blir solgt Egentlig helt kurante felger, syns de er helt greie på bilen jeg. Blir vel lakkert opp og brukt til banefelger hvis de ikke blir solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet April 17, 2009 Forfatter Share Skrevet April 17, 2009 Opp igjen. Ingen som trenger?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet April 27, 2009 Forfatter Share Skrevet April 27, 2009 Da ble disse omsider solgt for 2 lapper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seigis Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 2 lapper ja. Har gitt opp å selge disse jeg. Noen som vil ha de samme i 17", så er sjansen der enda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2009 til salgs? hehe. hvis du leser posten overfor din, så klarer du vel å se at de er solgt ???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2009 2 lapper ja. Har gitt opp å selge disse jeg. Noen som vil ha de samme i 17", så er sjansen der enda! Ja, det var ikke lett å bli kvitt dem akkurat. 2 lapper er jo egentlig "gi bort pris" med tanke på hva dem kostet nye da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå