kim MPower Skrevet Oktober 22, 2008 Skrevet Oktober 22, 2008 Skulle flytte 850`n til ett verksted igår etter at den har stått en måneds tid å tappet batteri, har visst om en liten lekkasje så batteriene var selvfølgelig tom så jeg måtte dra den i geng med batteriet fra en annen bil. Vel, når jeg så hadde fått igang motoren og kom ut på veien merket jeg straks at det var null pådrag, stoppet straks og satte girkassa i fri, og prøvde å ruse motoren, den stoppet da på ca 2500 omdr, greide å komme meg fram til verkstedet men det gikk ikke særli fort Det jeg lurer på er om strømlekkasje og dermed tomt batteri fører til at motoren går i nødprogram, og i tilfelle det er det, hva må til for å få tilbake kreftene???
///christian Skrevet Oktober 22, 2008 Skrevet Oktober 22, 2008 Hmm, merkelig, dette lurer jeg også på
Aroid Skrevet Oktober 23, 2008 Skrevet Oktober 23, 2008 vist du har vært tom for strøm og du henter start hjelp fra en annen bil så kan bilen gå i nødmodus. så da må du restart systemet. kan prøv å koble batteriet helt ut å vent en stund så kobler du på igjen. men da må batteriet fult med strøm når du koble til igjen. vist ikke så må du inn med data å slett feil koden. kommer sikkert en feil kode med Low power ........ eller noe sånt.
Tommy Skrevet Oktober 23, 2008 Skrevet Oktober 23, 2008 Hvis det har vert lite strøm på batteriene, så går den i nødprogram (begrenser åpningen på gass spjeld) å du kan ikke kjøre mere en ca 40 km/t. Det er bare å stoppe bilen, å lade opp, eller skifte batteriene, så skal det være i orden igjen.
kim MPower Skrevet Oktober 23, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2008 Ok, takker for svar, prøver med nye batterier i helgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå