Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Er det med klaver eller kun kaliptere? Trenger nesten mer klavene enn kalipterene. Tusen høres ok ut hvis de er blanke å fine i stempelet og ikke går tregt.

må ut å måle om jeg har 325? eller 315 Husker ikke i farten.

Pedro

Skrevet
Er det med klaver eller kun kaliptere? Trenger nesten mer klavene enn kalipterene. Tusen høres ok ut hvis de er blanke å fine i stempelet og ikke går tregt.

må ut å måle om jeg har 325? eller 315 Husker ikke i farten.

Pedro

Komplett med klaver. De går ikke tregt.

Skrevet

Satt de på 3.6 eller 3.8? Har 92m. Er på jobb i 15.5 timer til. Glemte å måle skivene før jeg dro på jobb. Kommer tilbake til saken da jeg er interessert

Nye skiver koster vel rundt 900 kr pr stykk. De på E39en passer desverre ikke har jeg hørt Har sef liggende til den. Ikke klosser med vel? Mine bremser har stått seg ihjæl i år. Bilen stått i 1 1/2 år. Kjeks

Pedro

Skrevet
Satt de på 3.6 eller 3.8? Har 92m. Er på jobb i 15.5 timer til. Glemte å måle skivene før jeg dro på jobb. Kommer tilbake til saken da jeg er interessert

Nye skiver koster vel rundt 900 kr pr stykk. De på E39en passer desverre ikke har jeg hørt Har sef liggende til den. Ikke klosser med vel? Mine bremser har stått seg ihjæl i år. Bilen stått i 1 1/2 år. Kjeks

Pedro

Hallo.

Desverre ikke klosser med. De kommer fra en 3.8L

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...