Gå til innhold

Kabel til ipod igjennom kasettspiller i E39 ?


 Share

Anbefalte innlegg

Har en 520i (2000 mod) som har kasettspiller av alle ting. Har ikke fått rævva i gir for å skifte til CD-spiller, men lurer egentlig på i den anledning om det finnes en kabel som kan brukes istede (til ipod) ?

Er litt grønn på stereoverden! :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en sånn kassett med line in i min bil, da jeg kun har 6-cders magasin bak. Funker helt greit, både til mp3 spiller, mobiltelefon og politiradio(!). :twisted:

Men lyden er strengt tatt bedre fra cd-spilleren enn kassett adapter greia.

Har skikkelig line inn i X3'en her, noe som funker mye bedre.

Er vel sånne mod-sett greier, også orginalt fra bmw til E39 mener jeg.

Kjøpte kassett-adapter på teknikk magasinet eller hva det nå heter. Kostet nesten ingenting. :wink:

Eneste er litt knoting med front deksel tullet som en vipper ned foran, men det går seg til med litt knoting å få det igjen på en fin måte.

Hadde egentlig kjøpt adapteren til en S-klasse, men denne har jo sånt fordømt elektrisk system som lukker i det en får kassetten i, og som flyr opp igjen når det er "noe" hengende ut av kassett spilleren.

Verdt et forsøk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan kjøpe en iPod-adapter som koples inn på CD-vekslerporten på stereoen. Da må du ha Business anlegg, ikke Reverse. Løsningen gir deg line inn kvalitet, og direktestyring av 5 spillelister på iPoden.

To løsninger er DICE iPod adapter, eller Dension ICELink.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...