Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en 520i (2000 mod) som har kasettspiller av alle ting. Har ikke fått rævva i gir for å skifte til CD-spiller, men lurer egentlig på i den anledning om det finnes en kabel som kan brukes istede (til ipod) ?

Er litt grønn på stereoverden! :oops:

Skrevet

Det finnes kassetter med "line in"... Om de eksisterer i butikker fortsatt vet jeg ikke, men sjekk clahs olson.

Vet du om du har buisness? Det står i allefall forran ved kasettspilleren

Skrevet

Har en sånn kassett med line in i min bil, da jeg kun har 6-cders magasin bak. Funker helt greit, både til mp3 spiller, mobiltelefon og politiradio(!). :twisted:

Men lyden er strengt tatt bedre fra cd-spilleren enn kassett adapter greia.

Har skikkelig line inn i X3'en her, noe som funker mye bedre.

Er vel sånne mod-sett greier, også orginalt fra bmw til E39 mener jeg.

Kjøpte kassett-adapter på teknikk magasinet eller hva det nå heter. Kostet nesten ingenting. :wink:

Eneste er litt knoting med front deksel tullet som en vipper ned foran, men det går seg til med litt knoting å få det igjen på en fin måte.

Hadde egentlig kjøpt adapteren til en S-klasse, men denne har jo sånt fordømt elektrisk system som lukker i det en får kassetten i, og som flyr opp igjen når det er "noe" hengende ut av kassett spilleren.

Verdt et forsøk!

Skrevet

Du kan kjøpe en iPod-adapter som koples inn på CD-vekslerporten på stereoen. Da må du ha Business anlegg, ikke Reverse. Løsningen gir deg line inn kvalitet, og direktestyring av 5 spillelister på iPoden.

To løsninger er DICE iPod adapter, eller Dension ICELink.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...