børge Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2008 hehe... Æ e ingen data freak... skjønne ikke åsesn enn gjør det.. e det så vanskeli å forstå...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiklasJa Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 Jeg er interesert i felg og dekk. Send en pm, så jeg kan ringe deg. Sender en kar ned for å se på de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
børge Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2008 da bildene sendt te te håkonis... så kansje han legge de ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon318is Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 Hei! Takk for bildene, legger de ut her jeg: Felg 1 _____________________________________________________________ Felg 2 _____________________________________________________________ Felg 3 _____________________________________________________________ Felg 4 _____________________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
børge Skrevet Oktober 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2008 se det gutter.. nå me bilder..=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Oktober 31, 2008 Share Skrevet Oktober 31, 2008 kommer opp ikveld å ser på dem om du er hjemme? henter skodafelgene å.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
børge Skrevet November 1, 2008 Forfatter Share Skrevet November 1, 2008 ikveld bi det nok fylla så det går nok ikke..=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
børge Skrevet November 1, 2008 Forfatter Share Skrevet November 1, 2008 SOLGT=) te inthe=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 se det ja, nå var du fornøyd.. blir nok greie vinterhjul på 540en det:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå