Snake Oil Skrevet November 12, 2008 Skrevet November 12, 2008 he he... artigste lesning på lenge.personlig er jeg bmw mann,men som leketøy når de ikke helt opp i samme ligaen.Er liksom så bra at det blir kjedelig. sånne leketøy er og forblir leketøy,de kan aldri stoles på.jeg har krangla med cosworther i 8 år.ender alltid med forden i garasjen og bmwen til butikken allikevel er det ingenting som får høyrefoten til å skjelve verre og smilet større enn når vingebilen sliter seg løs fra tørr asfalt i et perverst hysteri og bare skriker etter juling... og vips så unngikk den salgsannonse i år igjen
gkw89 Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 he he... artigste lesning på lenge.personlig er jeg bmw mann,men som leketøy når de ikke helt opp i samme ligaen.Er liksom så bra at det blir kjedelig.sånne leketøy er og forblir leketøy,de kan aldri stoles på.jeg har krangla med cosworther i 8 år.ender alltid med forden i garasjen og bmwen til butikken allikevel er det ingenting som får høyrefoten til å skjelve verre og smilet større enn når vingebilen sliter seg løs fra tørr asfalt i et perverst hysteri og bare skriker etter juling... og vips så unngikk den salgsannonse i år igjen hehehe... hadde jeg skulle valgt no 4x4, så må jeg innrømme at jeg sverger til quattro'n =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå