Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

å få mer hest koster alltid.

hvist du skal begynne å trimme er det best å ta hele spekteret.

luftfilter med mindre luftmotstand. Chippe bilen. og slenge på greinrør uten kat og potter med liten modstand.

Jeg kjøpte en e34 525, som jeg gjordet dette med. merket markant forskjeld, ikke sikkert at det er mye mer hest men bilen reagerer mye raskere. men du kan få prob med eu. :roll:

Skrevet

Det er ganske dyrt å sugetrimme en motor, og det er sjelden verdt det man får til å skvise ut.

Og det er stort sett kun helt i toppen av turtalleskalaen at det la seg gjøre å få et par hester ekstra.

Selg og kjøp deg en med større motor eller bytt motor i den du har.

Ellers så får du tvangsmate den.

Skrevet

men hvis jeg setter en 2.5 eller 2.8 i 320 min :P ser folka på biltilsynet forskjelle :P for hvis jeg må regge om bilen koster det for mye hehe :P

Skrevet

Kommer litt an på om du har m52b20 eller m50b20?

De ser ikke forskjell, hvertfall ikke på 325en hvis det er m50.

Samme på 328en hvis du har m52.

Skrevet
hehe det var ikke mye :P er det noen enkle ting man kan gjøre for og trimme den'a :P som ikke koster skjorta

Det er det eneste som er kjedelig med å ikke ha turbo bil, det er at skal man trimme så må man koste på det ganske så mye. Skal du bygge om til turbo, så må du nesten regne med ca 15000 hvis du bestiller fra tyskland å skal ha noe som holder. Anbefaler egentlig å kjøpe Kompressor hvis du sakl ha noe, da dette bare er å sette rett på å er mye mindre problemer med på biler somm ike har hatt turbo fra før. Men koster 30000 for et bra kit.

www.esstuning.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...