Kjell Rune Skrevet Oktober 23, 2008 Share Skrevet Oktober 23, 2008 Selger nå min 118d som fruen i huset bruker. Denne har garanti i nesten 2 år til å servicene er betalt til bilen er 5 år gammel.. det er en pakke som er utrolig flott og ha. sort sportsinteriør pdc facelift 3 DØRS!!! dette er helt klart den flotteste utgaven av 1 serie. 28000km. multi ratt med cruise controll. regnsensor. send meg en mail eller spør her om du er int i flere bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2009 BUMP Denne bilen skal bort nå og jeg er åpen for bud eller innbytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oil drop man Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 Pris,og flere bilder...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2009 mener fruen tok noen bilder så jeg skal se om jeg finner de. som sakt bud, om man ser litt på finn så vet man jo sånn ca hva man vil by får en slik bil. all inclusive pakka gjør att den kostet noe mere som ny. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2009 har noen bilder med 18" felgene som ble brukt nå i sommer. jeg skal vel ikke påstå att damer kan og ta bilde av biler da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 8, 2009 Share Skrevet Januar 8, 2009 ca pris? lyst på 2 biler i bytte? 316i 2000mod og 520it 97 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Januar 8, 2009 Share Skrevet Januar 8, 2009 Og hva skal du ha for denne da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg