Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen i Aust / vest - agder området (ikke for langt fra Grimstad) som har utstyr til å lese av feil minne / nullstille service lampe?

Byttet olje for 1 uke siden, og skulle gjerne stillt service lampen tilbake igjen, men har ikke utstyr til det! Han på værkstedet som byttet oljen (og skjekket oljepumpe boltene) hadde ikke riktig utstyr for å gjøre det.

Kan evt. betale litt for det om noen har mulighet!

:):)

Skrevet

hvis du ikke har diagnose kontakt i motorrommet kan du bare sette nøkkelen i posisjon 1, altså bare radio, og holde tripteller-reset knappen (helt til venstre) inne i mellom 5 og 10 sek. da vil det blinke oil-reset eller inspection i det lille vinduet i instrumentpanelet. slipp knappen og trykk den inn igjen med en gang og hold den i 5-10 sek. da vil det blinke RE eller reset. skru av tenninga. da er service lampa resat. fungerte fett på min 01 E39, og såvidt jeg forsto det så fungerer det likt på alle modeller.

Skrevet

hei hei...........

jeg har utstyr til å nullstille olje service og lese av feil.... holder til i Søgne 2 mil vest for Kr.Sand....

Send pm vis du vill ha en kontroll.... :)

Skrevet

har du diagnose kontakt i motorromet mener jeg det bare er å ha nøkkel i pos 1 og en ledning mellom pinne 7 og 19 i diagnose kontakta. går glatt på min E34 iallefall.

Skrevet
har du diagnose kontakt i motorromet mener jeg det bare er å ha nøkkel i pos 1 og en ledning mellom pinne 7 og 19 i diagnose kontakta. går glatt på min E34 iallefall.

gjør sånn som beskrevet her ja, 12 sekunder

e39 og e53 etter 01 uten rund kontakt i motorrom som kan resette i kombi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...