KalMar Skrevet Oktober 23, 2008 Skrevet Oktober 23, 2008 som toppic.. var det ikke disse lyktene som ikke var i produksjon lenger ??? http://www.motortechnik.no/ProductPictu ... 66_big.jpg er det de samme lyktene som disse??? å jo det er bilde av bilen til Vibe her på forumet...
Morgan GS Skrevet Oktober 25, 2008 Skrevet Oktober 25, 2008 Hei Disse er ikke så lett å få tak i lenger , firmaet som laget de gikk konkurs. vi hadde mange i best men kom aldri Men fine baklamper , skulle det være noen andre som lager dem så gi meg et vink. så kan jeg bestille dem inn på lager
Lex-Talionis Skrevet Oktober 25, 2008 Skrevet Oktober 25, 2008 Schmiedmann har de facelift lyktene som nevnt ovenfor.. Dem er jo helt identiske med dem til prefacelift, så hvorfor kan dem ikke levere til preface også? Skulle hatt sånne baklykter altså
Morgan GS Skrevet Oktober 25, 2008 Skrevet Oktober 25, 2008 Det er mange fabrikker som slutter å lage lamper pga for lite etterspørsel,eldre bil etc. Levrandøren MHV som laget de før gikk konkurs, de hadde til gamle typen. Men j har jo tatt inn noen ny typer i sommer som ligger på nett hos oss. de er blitt veldig populære. Har 12 set på lager til pre facelift av sort klarglass
Lex-Talionis Skrevet Oktober 25, 2008 Skrevet Oktober 25, 2008 Det er mange fabrikker som slutter å lage lamper pga for lite etterspørsel,eldre bil etc.Levrandøren MHV som laget de før gikk konkurs, de hadde til gamle typen. Men j har jo tatt inn noen ny typer i sommer som ligger på nett hos oss. de er blitt veldig populære. Har 12 set på lager til pre facelift av sort klarglass Ja har sett dem Men syns ikke de kan sammenlignes med de gode gamle
opt Skrevet Oktober 25, 2008 Skrevet Oktober 25, 2008 Er ikke samme på bilde som linken nei. De nye typene er stort sett såkalt krystall look, ser ikke ut i måneskinn spør du meg. Dessverre er ikke alt bedre enn det var før.
nimitz Skrevet Oktober 25, 2008 Skrevet Oktober 25, 2008 Diisse lyktene har vel aldri vært orginal som overskrifta hentyder??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå