Håkon318is Skrevet Oktober 30, 2008 Skrevet Oktober 30, 2008 Det er utrolig dårlig gjort av selger å oppføre seg på en slik måte. Håper han rydder opp i dette surret han står for selv, så håper jeg J.Hofstad får igjen noe mer enn bare den samme summen han overførte, dette er helt klart selger sin feil, og da kan han virkelig komme med en stor unnskylding! Og en annen ting, er det ikke mulig å få til at alle som registrerer seg her på forumet må endten skrive inn mobilnummer, for så å få en melding med kode på mobilen for å bekrefte mobilnummeret. Hvertfall at hver bruker har registrert fullt navn og bosted.
Bimmerchris Skrevet Oktober 30, 2008 Skrevet Oktober 30, 2008 Dårlig gjort av selger??? Han sier jo at det var en missforståelse,at han gjorde en glipp og tilbyr seg å betale tilbake kjøpers fraktutlegg + seff pengene for skiltholderen. Alle kan gjøre feil i ny og ne,og dersom man rydder opp etter seg ser jeg ingen grunn til at han skal få noe pes for det. Det er ikke rart det er krig i verden
Sir Hofstad Skrevet Oktober 30, 2008 Skrevet Oktober 30, 2008 Poenget var vel helst at han ville selge til en han kjente bedre... Men avtale er avtale. navnebroren får 0 kreditt for dette. Sendte Pm om at han hadde sendt feil plate i dag,pga misforståelse. Jeg svarte at jeg gratis kunne sende den til den som skulle ha den, men fikk svar etterhvert om at det gikk ikke an fordi den sorte var solgt. SÅ jeg tar det som lite seriøst og kommer ALDRI til å ha noe med selger å gjøre. (Vært såpass at han hadde sagt at det var en grunn til det hadde det vært greit.)
Bimmerchris Skrevet Oktober 30, 2008 Skrevet Oktober 30, 2008 Uansett så bestemmer vel selger hvem han vil selge til,så lenge det ikke er en auksjon eller lign. Når det er sagt så skjønner jeg J. Hofstad også. Dersom man er blitt lovet en ting,så bør avtalen holdes.
GiljeN Skrevet Oktober 30, 2008 Skrevet Oktober 30, 2008 det var da veldigt så stort problem dette sko bli går det ikke ann å få tak i mere av disse ? eller få laget ?
Gunnar Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 Nå må dere rulle inn her. Noen ganger lurer jeg på alderen til en del her inne. Alle kan gjøre feil - forskjellen på en god og dårlig selger er hvordan man ordner opp i etterkant. En dårlig selger svarer ikke på henvendelser, gjør ingenting for å ordne opp, mens en god selger, som her, svarer på henvendelsene og forsøker å gjøre det godt igjen ved å betale fraktkostnader og ta kritikk - og han har dessuten sagt at du var nummer 3 på de sorte, så hva pokker er det å klage på? Hva mer kan en vente seg?
Håkon318is Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 Tingen er vel at J.Hofstad fikk et såkalt kontonummer som han skulle overføre penger til, hvordan kan man da være nummer 3 ? Den biten skjønte ikke jeg. Men var kanskje det med at selger trodde han skulle ha sølv istedet osv. Men selvfølgelig, sier ikke at slikt ikke kan forekomme, godt at selger ordner opp(skulle bare mangle). Og selvfølgelig selger man til den man stoler mest på eller syns er mest hyggelig, men en avtale er en avtale, ingenting å gjøre om på det. Alder på de her inne, skjønner veldig godt at dersom man har lyst på en del, betaler for delen, og får en annen del i posten, selvfølgelig blir man skuffet og sint. Peace Out
Tommy Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 Bare for å få det avklart, så vet jeg overhode ikke hvem "bui jonny" er, å har ikke handlet boe av han tidligere, så jeg tror ikke at dette hadde noe med saken å gjøre.
Morbus Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 Makan til oppstyr a gitt. http://cgi.ebay.com/BMW-M-POWER-NUMBER- ... .m63.l1177 http://cgi.ebay.de/BMW-M-POWER-Kennzeic ... 240%3A1318 Knock yourself out..
S.Nilsen Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 Bare for å få det avklart, så vet jeg overhode ikke hvem "bui jonny" er, å har ikke handlet boe av han tidligere, så jeg tror ikke at dette hadde noe med saken å gjøre. Samme hær Tommy vi var først med og bestille,er flere sett og hente på e-bay..
Tommy Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 Makan til oppstyr a gitt.http://cgi.ebay.com/BMW-M-POWER-NUMBER- ... .m63.l1177 http://cgi.ebay.de/BMW-M-POWER-Kennzeic ... 240%3A1318 Knock yourself out.. Dette er ikke samme type.
j_b Skrevet Oktober 31, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2008 Og selvfølgelig selger man til den man stoler mest på eller syns er mest hyggelig, men en avtale er en avtale, ingenting å gjøre om på det. jeg kjenner ikke tommy, men sant, jeg syns han er hyggelig og forundrer hvordan han pussa opp gt'en sin. men det har ikke noe og gjøre med at han fikk den sorte. men du, er det dårlig oppførsel av meg at jeg prøver å ordne opp i dette?? og du trenger ikke håpe på en dritt ekstra sum jeg skal gi J.Hofstad, det skal nok være mellom meg og han. og om jeg ikke holdt den dumme avtalen jeg gjorde, så ville han ikke fått verken sort eller sølv skiltholder. men du har ikke en dritt med dette å gjøre, og meninger som du vil bare si. er bare teit!! og vis at du ikke er mindreårig ok. og ja, peace out ikke gjør ting verre for deg selv. og kjære J. Hofstad da, hvis du er så jævlig keen på den SORTE, så send meg tilbake den sølve, så får du sorte som jeg skulle egentlig bruke selv ok. og du vil ikke ha noe med meg mer heretter, og jeg vil like så du kan svare meg på pm eller her, alt opp til deg. Johnny
Håkon318is Skrevet November 1, 2008 Skrevet November 1, 2008 Hehe, jaja, sånn kan det gikk... Blir hvertfall riktig nå da som han får den han betalte for. Nei, er ikke dårlig av deg og rydde opp i dette her, vi er bare mennesker og selvfølgelig kan vi gjøre feil. Jeg uttalte meg som om jeg var i hans situasjon, selvfølgelig blir man sinna når man er 110% sikker på å få den og den delen i posten, pakker opp og finner ut at det er feil, da føler man seg en smule lurt. Men uansett, skal ikke blande meg, selvom dette er et diskusjonsforum... Er det mindreårig/barnslig og si peace out? Hmm... prøvde å få en fredlig slutt på denne krangelen, men det gikk jo ikke. Nå er hvertfall denne saken henlagt fra min side, fint at du rydder opp.
patricko Skrevet November 1, 2008 Skrevet November 1, 2008 hvor blir det av de jeg bestilte da?? (sølvfarget) pengene er overført og har fått bekreftet at det er send til min adresse på PM
Anbefalte innlegg