Fixfax Skrevet Oktober 23, 2008 Skrevet Oktober 23, 2008 Sitter og drømmer om m20b25 turbo, først trodde jeg ikke det skulle bli så dyrt, men der tok jeg vist grundig feil, etter litt kalkuleringer skjønner jeg fort at folk sprenger budsjetta sine når de bygger om til turbo. Ser at på ebay selger de noen billige turbo kit til m20 motorer, falt i grunn litt for dette: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-84-9 ... 0269831621 Så da lurer jeg på om disse kitta leverer det som nevnes, og om de holder mere enn et halvt år, rettere sagt er det vært 11.000 som det kommer på? Hvorfor er de så billige? altså er jo turbogrenerør osv osv, er alt i kittet bare dritten? om det bare er snurra som er dritt er jo dette fortsatt ganske rimelig, noen som har hørt om noen har klart og dra ut 390 hester ved hjelp av dette kittet? Takk
Lars89 Skrevet Oktober 23, 2008 Skrevet Oktober 23, 2008 Er vel gjerne manifoilen som gir seg først. Sprekker... Manifoilen til en kompis var så skeiv at han bare heiv den. Tviler på 390hk. Får vel 300 med dyser, sprut osv hvis du er heldig...
Boost Criminal Skrevet Oktober 23, 2008 Skrevet Oktober 23, 2008 det står i anonsen at du kan få det med de riktige modifikasjonene som stempler, eller tykkere topp pakning, større dyser.... sånt koster og turboen er laget av herdet gjeitost. men der er mye der som er fint å ha som koster mye om du skal kjøpe det løst, så skal du ha turbo kjøp et sett selg det som bare er dritt og kjøp no som er bra. men du må dekomprimere skal du få noe holdbar effekt. du klarer ikke 390 uten å gjøre noe med motoren. akuratt ferdig med M50B25 turbo og det budsjettet sprakk ikke det ekspofaenmegdrete.
OLEZZ Skrevet Oktober 24, 2008 Skrevet Oktober 24, 2008 Grenrøret der er bare dritten ja. Holder i et halvt år max. Ellers funker jo mye av det veldig bra. Fks turbo, røring osv. Det er veldig billig selv om grenrøret er dårlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå