PF0075 Skrevet Oktober 24, 2008 Skrevet Oktober 24, 2008 La om til piggfrie vinterdekk. Da jeg skulle ta en prøvetur oppdaget jeg at servoen gnisset litt på lav hastighet. Vanskelig å forklare,men kan høres/føles ut som litt knirking når en svinger Det var ikke slik før jeg skiftet dekk.. Noen som har forklaring på dette?
gjeewaytee Skrevet Oktober 24, 2008 Skrevet Oktober 24, 2008 eg hadde skiftet tilbake til sommerdekk fremme bare for å eliminere ut andre feil. sånn at du e sikker på at det skjer etter omlegging
PF0075 Skrevet Oktober 25, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2008 Har gjort det! Så det må vere noe med tregheten i dekkene som gjør det.. Servoen er ikke tung eller noe sånt. Så det er sikkert ikke noe alvorlig. Bare en svak gnissing når en svinger, som om det ligger en gummi bit mellom ratt og konsoll...
tomerikk Skrevet Oktober 25, 2008 Skrevet Oktober 25, 2008 Ja dekkene er tyngre å dreie enn det trykkventilen ar kalibrert til. det er samme lyden som kommer om du holder rattet på max rattutslag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå