Litjhaug Skrevet November 12, 2008 Skrevet November 12, 2008 jeg tar baklyktene hvis di er av 2001 mod med hvit blink... pris? Bomp
Tony Soprano Skrevet November 19, 2008 Forfatter Skrevet November 19, 2008 dyrt... Dyrt ja,hinsides all fornuft !
Buzz Skrevet November 20, 2008 Skrevet November 20, 2008 Mye koster disse ny? Så jeg har en viss anelse =P
SteffenM2 Skrevet November 20, 2008 Skrevet November 20, 2008 Komplett nytt koster vel dette rundt 14tusen ! Så dette er svin billig..
Tony Soprano Skrevet November 21, 2008 Forfatter Skrevet November 21, 2008 Komplett nytt koster vel dette rundt 14tusen !Så dette er svin billig.. Men for mange er dette svindyrt......
turbo2 Skrevet November 21, 2008 Skrevet November 21, 2008 Er dette baklamper for facelift?, Eller orginale til 01 og nyere? Det jeg lurer på er om lys modulen følger med?? Bo.
Tony Soprano Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Skrevet Desember 5, 2008 Er dette baklamper for facelift?, Eller orginale til 01 og nyere?Det jeg lurer på er om lys modulen følger med?? Bo. Dette er orginale til 2001 modell og nyere Lysmodulen medfølger !
<SuperMann> Skrevet Desember 5, 2008 Skrevet Desember 5, 2008 Kjøper de hvis det passer min 98t. Er vel noe med før og etter etteleranna år!? Har org xenon og stOr komp, med chek kontroll.
Tony Soprano Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Skrevet Desember 5, 2008 [quote name=]Kjøper de hvis det passer min 98t. Er vel noe med før og etter etteleranna år!? Har org xenon og stOr komp, med chek kontroll. Er ikke sikker men hadde 2000 mod E39 Touring(orginal xenon) som disse var ment for og iflg BMW så skulle disse passe rett på her ihvertfall,ble dog aldri montert
<SuperMann> Skrevet Desember 5, 2008 Skrevet Desember 5, 2008 [quote name=]Kjøper de hvis det passer min 98t.Er vel noe med før og etter etteleranna år!? Har org xenon og stOr komp, med chek kontroll. Er ikke sikker men hadde 2000 mod E39 Touring(orginal xenon) som disse var ment for og iflg BMW så skulle disse passe rett på her ihvertfall,ble dog aldri montert Jeg så vel dele nr oppi der, så jeg kan jo sjekke med noen på mandag
Tony Soprano Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Skrevet Desember 5, 2008 [quote name=] [quote name=]Kjøper de hvis det passer min 98t.Er vel noe med før og etter etteleranna år!? Har org xenon og stOr komp, med chek kontroll. Er ikke sikker men hadde 2000 mod E39 Touring(orginal xenon) som disse var ment for og iflg BMW så skulle disse passe rett på her ihvertfall,ble dog aldri montert Jeg så vel dele nr oppi der, så jeg kan jo sjekke med noen på mandag Jepp,snakkes Mandag !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå