<SuperMann> Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 [quote name=][quote name=]Kjøper de hvis det passer min 98t.Er vel noe med før og etter etteleranna år!? Har org xenon og stOr komp, med chek kontroll. Er ikke sikker men hadde 2000 mod E39 Touring(orginal xenon) som disse var ment for og iflg BMW så skulle disse passe rett på her ihvertfall,ble dog aldri montert Jeg så vel dele nr oppi der, så jeg kan jo sjekke med noen på mandag Jepp,snakkes Mandag ! PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2008 Etter som det er mange som ønsker bilder er dette nå lagt til annonsen ! (Side 1 første innlegg) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Citrus Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 2000,- for xenon lyktene....bud er et bud! sjå på det som en gratis bump evt... Jo,ventet på det....Der kom den første sunnmøringen som trodde det var julaften allerede i oktober ! Men nå er julaften snart her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo2 Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 har du dette enda? PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo2 Skrevet Desember 21, 2008 Share Skrevet Desember 21, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Desember 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2008 Jepp,beholder det trolig selv da ny Panzervogn (E39 Touring) er kjøpt ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
<SuperMann> Skrevet Januar 8, 2009 Share Skrevet Januar 8, 2009 Jepp,beholder det trolig selv da ny Panzervogn (E39 Touring) er kjøpt ! Hvis ikke så kan jeg kjøpe dem uten tvil nå! Da jeg nylig vraka den 98`n som de ikke passa til, og har kjøpt ny touring som de passer til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2009 Lyktene er fremdeles for salg ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo2 Skrevet Januar 15, 2009 Share Skrevet Januar 15, 2009 Hva går de for? alt komplett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Citrus Skrevet Januar 16, 2009 Share Skrevet Januar 16, 2009 Du har ikke tenkt på å selge det oppdelt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå