Torminator Skrevet Oktober 27, 2008 Skrevet Oktober 27, 2008 Kom på en ting til. Har speil med lys på begge sider fremme nå, har solskjermen din det? Mulig å fortsatt ha lys når speilet åpner seg? Ser forresten at baksetet bare har 2 siteputer og synes det ser smalt ut. Sikkert at det passer rett inn i sedan ja?
Disaster Skrevet Oktober 27, 2008 Skrevet Oktober 27, 2008 Torminator skrev: Kom på en ting til.Har speil med lys på begge sider fremme nå, har solskjermen din det? Mulig å fortsatt ha lys når speilet åpner seg? Ser forresten at baksetet bare har 2 siteputer og synes det ser smalt ut. Sikkert at det passer rett inn i sedan ja? Tror "Torminator" er inne på noe vesentlig her, jeg er rimelig sikker på att baksetet er til coupe Bilde av baksete til sedan (delt rygg) Bilde av baksete til sedan (hel rygg) Bilde av baksete til coupe (delt rygg)
Disaster Skrevet Oktober 27, 2008 Skrevet Oktober 27, 2008 Tar tilbake innlegget mitt "Eirik Viste" Ser jo nå at baksetet er til sedan, sorry Jævla styr med bakseter: sedan med hel rygg, sedan med delt rygg, coupe med ditt og datt Har spurt om forskjeller på de ulike baksetene tidligere her på forumet men ennå ingen som helt har klart å definere hva som skiller på disse, bare masse meninger kommer vel i mål en gang Men touring er det ihverfall ikke ligner ikke engang Bildene over kan jo være med å gi en pekepinn på hvordan de forskjellige baksetene ser ut
Håkon318is Skrevet Oktober 27, 2008 Skrevet Oktober 27, 2008 Lykke til med salget, blir vel ikke vanskelig å bli kvitt dette.
Eirik Viste Skrevet Oktober 28, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2008 Det var da veldig mye spekulasjoner om baksetet? Her har jeg selv brukt mange timer på å demontere interiøret i bilen på en forsiktig måte. Og skulle ikke jeg vite at baksetet er til en sedan? Baksetet har hel rygg. Ikke midtarmlene. Kanskje det forvirrer. Har jo skrevet at det er 4 dørs. Og at dørtrekkene til og med er for el.vindu bak. Sjekket nettopp solskjermene. De har ikke lys ser det ut til. Bare speil. Ellers kan det følge med automatisk blendbart speil. Det var i alle fall mange ledninger inn til speilet. Det passer sammen med taktrekket. Seter er jo ikke rimelige å sende. Tror at frakten fort kan komme opp i 1.500 kr sendt på palle, og min rabatt på 50%. Men godt mulig også mindre. Så har vi taktrekket da. Ikke det letteste å sende. Er vel mulig å pakke inn i stor kartong og sende med Posten. Kanskje 200-300 kr? 4.000 kr er helt uaktuelt å selge dette interiøret for. Jeg har en E36 som skal gjøres klar for salg. Også mye mulig at jeg bruker dette interiøret selv hvis jeg ikke får god nok pris. 328i M-Tech bilen så veldig lekker ut inni med dette interiøret. Disse sportssetene er ikke hverdagskost i en 4 dørs E36. En ting til. Setene har dessverre ikke varme.
John H Skrevet November 25, 2008 Skrevet November 25, 2008 Disse er nok solgt ja Strøkne seter som ble helt utroligt knall i bilene Eirik!! All honnør for kjempehandel
Eirik Viste Skrevet November 26, 2008 Forfatter Skrevet November 26, 2008 Prøver å yte god service til dem som kjøper deler av meg, og da er det fint å høre når dere er fornøyde. Eirik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå