MortenK Skrevet Oktober 26, 2008 Skrevet Oktober 26, 2008 Har hørt at på E36 før 94mod av 316 og 318 har lett for at oljerørene til toppen går tett. Kan være det som er problemet!
BreitBau Skrevet Oktober 26, 2008 Skrevet Oktober 26, 2008 Var akkurat det røret jeg tenkte på ja Selv så hadde jeg B16 og byttet kammer, løftere og alt nedi der.. Verkstedjobb på 18 000 kroner.. Faenskapet tikka når jeg henta den ut igjen fra verkstedet også..
orrig Skrevet Oktober 26, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2008 Var akkurat det røret jeg tenkte på ja Selv så hadde jeg B16 og byttet kammer, løftere og alt nedi der.. Verkstedjobb på 18 000 kroner.. Faenskapet tikka når jeg henta den ut igjen fra verkstedet også.. Saaaay whaaat ! Vet, derfor jeg ikke har lyst å levere den inn får å få gjort jobben, når prisen blir så høy pluss at jeg klarer å bytte alt selv oppi toppen, problemet er bare å finne ut av hva som er feilen Men det er ikke sånn at den sviver fint hver gang jeg starter den opp, SÅ begynner tikkinga. Det er liksom bare første ganga ETTER at jeg har f.eks hatt toppen og byttet løfter den sviver fint.
DJ RS2 Matrix Skrevet Oktober 26, 2008 Skrevet Oktober 26, 2008 har samme problem med tikking, men det er ikkje så gale som hos deg men du kan bytte oljerør til smøring av kamen, ventildekselpakning og simring ved kam for å sjå det blir noe bedre da. visst ikkje så må du bytte kam og
orrig Skrevet Oktober 26, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2008 har samme problem med tikking, men det er ikkje så gale som hos deg men du kan bytte oljerør til smøring av kamen, ventildekselpakning og simring ved kam for å sjå det blir noe bedre da. visst ikkje så må du bytte kam og Hva kan simringen og ventildeksel pakninga ha noe med saken å gjøre ? Takk for alle svar !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå