bcrazy Posted October 24, 2008 Share Posted October 24, 2008 Har en ulyd som jeg tror kommer fra et av hjullagerene bak, men klarer ikke høre fra hvilket. Det uler hele tiden når jeg kjører rett fram eller til høyre. Det er mest markant rundt 80 km/t. I litt kraftige venstresvinger forsvinner lyden helt. Så er det høyre eller venstre hjullager som sannsynligvis er dårlig? Link to comment Share on other sites More sharing options...
KenVH Posted October 24, 2008 Share Posted October 24, 2008 hvis lyden forsvinner helt i venstresvinger vil jeg tro det er venstre lager som er ødelagt. for da tar du vekta helt av det hjulet og da blir ikke lageret belastet og lager lyd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bmw e39 Posted October 24, 2008 Share Posted October 24, 2008 Ja, det nåk helt sikkert venstre lager. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GB-TECH Posted September 8, 2012 Share Posted September 8, 2012 Fant du ut av problemet? Har samme problem med min, byttet venstre lager men er samme lyd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts