[space] Skrevet Oktober 25, 2008 Share Skrevet Oktober 25, 2008 Nå har jeg fått lastet opp alle bildene mine fra diverse bimmers og bmwccn treff jeg har vært på. De kan finnes her: http://www.flickr.com/photos/simonhh/co ... 273272660/ (og i signaturen min) ...så da er det bare å mimre tilbake til 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Oktober 25, 2008 Share Skrevet Oktober 25, 2008 Mykje bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 25, 2008 Share Skrevet Oktober 25, 2008 Hot! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 25, 2008 Share Skrevet Oktober 25, 2008 Helt topp dette da [space]man, flott å mimre litt på denne årstiden . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 25, 2008 Share Skrevet Oktober 25, 2008 [space] hmmm... hvor er bildet av min som du hadde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 25, 2008 Share Skrevet Oktober 25, 2008 Kjekt Space. Fine bilder du tar . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2008 Takk takk! [space]hmmm... hvor er bildet av min som du hadde? Hmm, Fra hvilket treff var det? Er en del bilder som ikke har kommet gjennom sensuren min Uskarpe, for mørke, for lyse osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 25, 2008 Share Skrevet Oktober 25, 2008 våler for 1 måned siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2008 Gikk gjennom bildene på minnekortet nå, og kan ikke se noen av bilen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 25, 2008 Share Skrevet Oktober 25, 2008 hmmmm... du hadde et før... men men... hehe... edit: kanskje det ikke var du som har tatt dette da? selv om jeg trodde det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2008 Det ser liksom kjent ut det bildet der, men kan ikke finne det igjen, så da spørs det om det er jeg som har tatt det. Tror ikke jeg la på svart ramme på bildene heller. edit: Ser i exif data at det er tatt med et canon powershot sx100 is, så da er det nok ikke mitt bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 25, 2008 Share Skrevet Oktober 25, 2008 hmmm... jaja... hehe... du har stjålet mitt bilde som avatar men da kommer spørmsålet, HVORFOR har du ikke bilde av min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2008 aha, du som tok det Husket ikke hvor jeg hadde hentet det fra. Passer jo på å laste ned bilder av min egen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 25, 2008 Share Skrevet Oktober 25, 2008 hehe... lurer på om det ligger et til i den tråden viktig med bilder av egen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå