Troels Skrevet Oktober 25, 2008 Share Skrevet Oktober 25, 2008 Min kjære kebabtralle vil ikke lenger erkjenne at den er en 2,5 liters 6 sylinder, og fyrer bare på fem av dem. Stempelringen har gått og jeg må bytte motoren. Derfor - noen som kan hoste opp en motor til min 325i '91? Type M50B25. Eller kanskje kjenner noen som kjenner noen, som har en slik å avse til en rimelig penge. Æ træng hjælp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325m24v Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 har en 91 mod m5025 hengene på motor bokk i garasjen som jeg ikke skal bruke .ca km stand er 180.000 har tenkt meg 7.500 for den bor i kristiansund.. ring for mere info på tlf 41636563.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Oktober 27, 2008 Share Skrevet Oktober 27, 2008 Hei. Jeg kommer hjem til Norge på torsdag med en overhalt 94 mod 525 motor med Vanos. Siden du har alle ytre delene fra din motor intakt, så kan jeg selge motoren billigere. 171.000 km. Kun kjørt 6.000 km etter overhaling av topp. Også skiftet: Nye ventilløftere. Nytt registerkjede med ny kjedestrammer. Ny ventildekselpakning. Nytt termostathus med ny termostat. Ny vannpumpe. Dette er kostnader som sikkert overstiger 6.000 kr. Hvis du bruker alle delene fra din M50 motor som starter,dynamo,servopumpe,innsug og tennspoler. Og så bytter vi ledningsnett og hjerne, og du får M50 Vanos ledningsnett og hjerne. Så får jeg 8.000 kr. Da får du en topp motor. Vanosmotoren har mer bunndrag og er en dyrere og nyere motor. Ledningsnettet og hjernen er dyrere til denne motoren. Så får du en mye påkostet motor. Og kan bruke deler fra din gamle. En annen ting er at du må bytte over bunnpannen og oljepickupen fra din gamle motor. Og bytte motorfestene. Hvis du har en E36. Men det er lett å gjøre når motorene er ute. Og du kan hente motoren i Sandefjord på torsdag kveld. En annen kar som skal hente motor har motorkrane. Så har du kassebil eller tilhenger kan motoren lett transporteres med en gang. Det er ikke så lang kjøretur fra Bærum. Eirik. Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå