DStraX Skrevet Oktober 25, 2008 Skrevet Oktober 25, 2008 Noen som vet om et verksted hvor de er hyggelige med bmwer? helst i nærheten av kolbotn
H_c Skrevet Oktober 25, 2008 Skrevet Oktober 25, 2008 la meg gjette, du er 18? og har skrudd ihel bilen din? og montert på noe styling eller eksos som du ikke vil få godkjent?
babjorn Skrevet Oktober 25, 2008 Skrevet Oktober 25, 2008 Trenger vel ikke være 18 for å gjøre det...men ligger vel kanskje noe i det andre du sikter til her
DStraX Skrevet Oktober 25, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2008 nope, bilen er nesten orginal. men er litt slitte foringer å sånt på den, skal ta det men har ikke tid til det nå, er 19 btw;)
S.Arnesen Skrevet Oktober 25, 2008 Skrevet Oktober 25, 2008 nope, bilen er nesten orginal. men er litt slitte foringer å sånt på den, skal ta det men har ikke tid til det nå, er 19 btw;) problemet med det er jo at hele poenget med eu godkjenning er å oppdage slike ting som slitte foringer osv osv..
DStraX Skrevet Oktober 25, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2008 får kanskje drøye det til jeg får fiksa den da
Klinz Skrevet Oktober 25, 2008 Skrevet Oktober 25, 2008 Eu-kontroll går jo kun på miljø og sikkerhet. Og bare godkjenne ein bil uten og ha sett den er bare tull. lure deg sjølv og alle andre. Tenk viss de skjer noe. både me deg og me andre...
DStraX Skrevet Oktober 25, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2008 noen som hvet hvor jeg kan få kjøpt en nye sele til fører setet? tviler på at den går gjennom sånn som det er nå...
babjorn Skrevet Oktober 25, 2008 Skrevet Oktober 25, 2008 Dette er derfor ingen burde kjøpe bil fra ungdommer,dårlig økonomi = dårlig velikehold. Du burde få fikset sånne feil med en gang,ender med ting blir mye dyrere hvis det skulle skje noe. Skjønner at man har dårlig råd,men alt handler om prioritering å kanskje begynne å legge penger til side hver måned. bare noen tips hehe
DStraX Skrevet Oktober 25, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2008 Dette er derfor ingen burde kjøpe bil fra ungdommer,dårlig økonomi = dårlig velikehold.Du burde få fikset sånne feil med en gang,ender med ting blir mye dyrere hvis det skulle skje noe. Skjønner at man har dårlig råd,men alt handler om prioritering å kanskje begynne å legge penger til side hver måned. bare noen tips hehe har ikke neon problemer med økonomien:P men er mer tid som er problemet. det er ikke noe som er farlig galt med bilen, litt småting som hull i potta, litt dårlig tak i håndbrekket og noe jeg mener er litt slakke foringer forran, har fått folk til å se på det og de mente det var bagateller. Men er derfor jeg lurte på om det er et verksted i nærheten som ser litt stort på sånne småting. bruker ikke bilen så my for tia men hadde vert greit å ha muligheten til å kjøre den:)
sLQvdal Skrevet Oktober 25, 2008 Skrevet Oktober 25, 2008 hva med å levere den inn på ett verksted for å få fiksa feilene da? eller få en kompis til å fikse for en grei sum? du sa jo du ikke hadde noe problemer med økonomien så..
DStraX Skrevet Oktober 25, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2008 hehe, har begrenset med penger da:P har ikke problemer men har ikke penger å kastebort heller... + syntes det er gøy å fikse bil selv
Klinz Skrevet Oktober 25, 2008 Skrevet Oktober 25, 2008 Da må du nok gjere som alle andre som har bil, ta deg tid. Reparer de du får på eu-kontroll er iallfall de minste du må gjere.
babjorn Skrevet Oktober 25, 2008 Skrevet Oktober 25, 2008 Noen steder er dem nøye andre steder ikke,ta en sjekk også ser du hva du får feil på..hvis du må fikse noen ting så må du fikse det eller få noen andre til å ta jobben verksted/kjente kommer desverre ikke unna sånne EU godkjenninger Men lykke til hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå