snurresprett Skrevet Oktober 25, 2008 Share Skrevet Oktober 25, 2008 Har en par år gammel Pyle kondensator på 1F som jeg ikke bruker lengre festebrakketter har ikke jeg, da de er ødelagt her er en helt identisk som jeg har montert i bilen min nå, har 2 av samme men trenger bare den ene selgest kr 400,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 få ut noen bilder! 1 Farrad? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurresprett Skrevet Oktober 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2008 1 Farad ja. bilder kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurresprett Skrevet Oktober 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2008 la inn et bilde av den kondensatoren eg har i bilen min.. denne er helt identisk med den jeg selger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurresprett Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2009 bumpi bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miils Skrevet Januar 14, 2009 Share Skrevet Januar 14, 2009 300 + frakt så tar æ den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurresprett Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2009 betaler du forskudd så er det greit, må da sende i en smartposteske medium ( 135,-) slik at det er sporing. totalt blir det da 435,- inkl frakt.. ta kontakt på pm eller 46668806 om aktuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miils Skrevet Januar 17, 2009 Share Skrevet Januar 17, 2009 nei d blir ikkje aktuelt å betele nesten like mye i frakt som kondensatoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå