Gå til innhold

Min E28 M535i

Kvigstad
 Share

Anbefalte innlegg

Hallo.

Har da gått til innkjøp av enda en bil. Kjøpte en BMW M535i, som forsåvidt er ganske grei. Noe rust på en kanal og forskjermer, men ikke noe å grine over. Bilen kommer vel i første omgang å fungere som vinterbil, men hvis det er noe igjen av den til våren så regner jeg med å fikse den å få den STRØKEN! Eventuelt en skikkelig baneracer

BMW E28 M535i

1985 modell

3,5L 218hk

209' km

Grønn metallic, skikkelig gubbe farge

Brunt M- skinninteriør

Orginale M-tech hjul. Er bare noe dritt siden det er TRX felger så dekk koster en formue. Så det blir kjøpt nye felger til våren. Dekk dim. er vel 225/55/390VR eller no sånt. Er 15,5" felg.

Bilen er desverre ribba for ekstrautstyr. Verken stor kjørecomputer, el.vinduer, el.takluke eller noe sånt. Men det er jo ting som kanskje kan komme etter hvert.

Fått tatt noen elendige bilder, men kommer vel bedre etter hvert.

Feel free to coment.

IMG_5326.jpg

IMG_5330.jpg

IMG_5332.jpg

IMG_5335.jpg

IMG_5348.jpg

IMG_5353.jpg

Går "litt" bedre en den daue 320'n hvertfall.. hehe

Mvh Kvige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kul tralle.. :) er dekka fra 88? shit ass.. forholdsvis harde og fine da tenker jeg.. og ryker fælt! hehe

Dekka er fra 88 ja.. hehe. Mye sprekker i de, men det værste av alt er jo at det ganske gode spor i dem. Desverre så ryker de ikke så godt, hvertfall ikke sett no særlig til det. De er jo så harde at det ikke blir lagt igjen noe i asfalten, så her har jeg gummi til maaaange runde på rudskogen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. lykke til med ny bil, grunnen til att det ikke er noe extra utstyr på den bilen er antagelikt avgiftsnivået som var i 85. Da skulle di joha betalt for alt.

Men det er en fin bil for det. Anbefaler deg til å være veldig forsiktig når du kjører med de dekka. men det er bare helt herligt når du gir gass å bare skli fint av gårde med tanke på sperra. hmmm.

Felger til den må jo bare bli bbs rc090

http://www.novakweb.net/e28gallery/RonP ... %20(Medium).JPG

Lyke til med bilen :-)

Mvh Gunnleif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...