laxen Skrevet Oktober 25, 2008 Share Skrevet Oktober 25, 2008 God kveld. Har nå fått på justerbare topplager fremme og har i samme slengen skiftet alt av foringer, dempere og bærearmer fremme. Det jeg lurte på var om de justerer topplagrene når jeg tar 4 hjulskontroll eller om jeg må gjøre dette selv for jeg har ingen aning på hvordan det gjøres. Takker for mulige svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw*327* Skrevet Oktober 25, 2008 Share Skrevet Oktober 25, 2008 tviler på at de gjør det med tanke på at dette ikke er orginalt, og kansje ikke så mange som egentli vet åsssen det funker... kan jo si fra at du har disse og be de prøve å justere de? er vell kkke mer enn et par skruer?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Oktober 25, 2008 Share Skrevet Oktober 25, 2008 er vell bare 1-2 skruer, og litt justering på camber og caster. kan ikke skjønne at et verksted ikke skulle få det til... bare å oppgi ønskede vinkler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OKSE Skrevet Oktober 25, 2008 Share Skrevet Oktober 25, 2008 Informer verkstedet at det er justering på støtdempertårnet, så går det nok bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Johnny Skrevet Oktober 25, 2008 Share Skrevet Oktober 25, 2008 Hvis et veksted ikke kan justere dette for deg når du opplyser om det så finn et annet veksted, selv om caster kan være et problem, da det som regel er ingen eller lite justering for den vinkelen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 25, 2008 Share Skrevet Oktober 25, 2008 Det jeg lurte på var om de justerer topplagrene når jeg tar 4 hjulskontroll eller om jeg må gjøre dette selv for jeg har ingen aning på hvordan det gjøres. Skal det være noe poeng med justerbart der det må du jo vite hva du vil oppnå. Som regel justerer de jo bare innenfor det bmw sier bilen skal ha, og du trenger jo selvsagt ikke noe uorginalt for å få til det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OKSE Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 Ein trenger nok noko uoriginalt for å få justert camber framme på E36. Her fint det ikkje noko justerting originalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå