Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ok. Har ringt til Jæger verksted og hørt litt. Han kan ikkje tenke seg noe og må se på bilen. men dette er helt uaktuellt da han snakkte om en 1 måneds ventetid :shock: Skjer bare ikkje.

Skal skjekke et annet verksted etter skoln i dag og høre. Men er det noen i bergensområdet med diagnoseverktøy som vil tjene seg litt penger???:P

Har to muligheter igjen no. Veiv sensorn som eg skal skjekke i dag, og hjernen. Hvor mye koster et brukt hjerne?? Må det være samme årstall eller kan det være hjerne fra 88 eller 90 mod??

Og tillfelle det er hjernen, kan eg sette inn et med chipp???Eller må chippen være tilpaset MIN bil liksom?

Uansett pls hjelp meg folkens :cry: En måned uten bil klarer eg bare ikkje. Og no på onsdag kommer snøen til bergen :lol: Skulle gjerne fåt start på bilen då :roll:

Skrevet
bare bytt ut veiv sensoren...

8382.gif

nr 8

Ja, skal kjøre innom gs i morgen. Bli surt det med 900kr visst det ikkje funker:S men må jo bare prøve. Evt kan det jo være styreenheten også. Isåfall blir det hvertfall dyrt.

Bil er faen meg luksus å ha :lol:

Skrevet
hva er nr på hjernen? jeg har noen liggene visst det er den som er gåen.

Kan være av interesse ja;) Gir en lyd i morgen eg, bilen står framdeles på jobb og kommer meg ikkje hit for å skjekke no.

Skrevet

Har handlet veiv sensor no og venter på at været blir litt bedre. Har prøvd å få av den gamle sensorn. Men det er såpass vanskelig å komme til, og den skruen sitter så javlig godt at eg ikkje vet om eg får den av.

Uansett om eg ikkje får start så blir bilen slept hjemm i kveld. Nr til hjernen skal eg skjekke også. Har blitt litt pesimistisk og tror egentlig ikkje at veiv sensorn var feilen:( Men vi får se.

Skrevet

Då har chevy8 og meg klart det:D Den starter. Var veiv. sensorn som var gåen. Javlig vanskelig å få den av. Men alt går.

Desverre så fjusket den noe javlig på veien hjem:( Men den har jo stått i 6 dager no. Kanskje det bare er veldig mye kondens??? Den fjusket minst i 5 og4 gir og mest i 3 gir. På tomgang fjusket den ikkje nok for at eg skulle hørt det hvertfal. Men nå eg ruste motorn så fjusket den etter 2000 rpm.

Noen som kan bekrefte at det er kondens??? Har 25 liter igjen på tanken.

Og takk til alle som kom med hjelp :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...