BMW525ie34 Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2008 Ja no når du sier det så mener eg at den fjusket bare/mest nå motorn var varm. Så da blir det ny lambda sonde også??? hehe Vanskelig å skifte eller?
tomerikk Skrevet Oktober 29, 2008 Skrevet Oktober 29, 2008 Gratulerer med start. Det første som bør gjøres nå er sletting av feikoder, ligger nok masse inne nå. kjør en tur etter det og ta diagnose og se hva som kommer igjen. det er mulig du er i nødmodus på grunn av feilkodene.
BMW525ie34 Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2008 Gratulerer med start. Det første som bør gjøres nå er sletting av feikoder, ligger nok masse inne nå. kjør en tur etter det og ta diagnose og se hva som kommer igjen. det er mulig du er i nødmodus på grunn av feilkodene. Takk for det Trenger eg ikkje diagnose verktøy for å gjøre det? Var ute og kjørte no og den funker helt fint nå motorn er kald. I det den når vanlig temp. så er det antydning til fjusk og det kan blir værre eller forsvinne. Høres dette ut som lambdasonde? Isåfall ka koster den? 2500kr? mener noen skrev no sånt...
BMW525ie34 Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2008 Har eg forstått det riktig at visst den fjusker nå den er blitt varm men ikkje nå den er kald så kan det være lamdasonden??Eller andre forslag? Skal hvertfall fulle full tank i dag og helle på med kondensfjerner for å se om det ikkje er probleme. Men tviler sterkt på det. Kan også være luft...men hvordan kommer luft i bensinen da? Da må jo evt bensinpumpen være ødelagd?? Eller kanskje bensin filter? Hehe, kan være så mye.
chevy8 Skrevet Oktober 29, 2008 Skrevet Oktober 29, 2008 Har eg forstått det riktig at visst den fjusker nå den er blitt varm men ikkje nå den er kald så kan det være lamdasonden??Eller andre forslag?Skal hvertfall fulle full tank i dag og helle på med kondensfjerner for å se om det ikkje er probleme. Men tviler sterkt på det. Kan også være luft...men hvordan kommer luft i bensinen da? Da må jo evt bensinpumpen være ødelagd?? Eller kanskje bensin filter? Hehe, kan være så mye. tror nokk du skal slite med å få bilen til å gå skikkelig, om ikkje å få den til å gå i det hele tatt om bensinpumpen er gått til pises....
Aroid Skrevet Oktober 30, 2008 Skrevet Oktober 30, 2008 feil kodan slettes automatisk på bmw. det er kun feil kode vist det er noe feil. lamda sonden har som regel altid noe å sei vist den ryker og napper på turtall. dreg ut kontakten på lamda sonden. da går han i så fall i grunn inn stiling på hjernen. ikke i nødmodus. i nødmodus så får du ikke meir 4000rpm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå