EBørøsund Skrevet Oktober 25, 2008 Skrevet Oktober 25, 2008 Macbook selges http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=15271394
sveinis Skrevet Oktober 25, 2008 Skrevet Oktober 25, 2008 Herlig maksin! Jeg sitter selv og taster på en slik en, og kan bare anbefale den til alle
EBørøsund Skrevet Oktober 25, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2008 Er en herlig ska å bruke;) å bra ytelse, pen batteritid;) MAC<3;)
haavard Skrevet Oktober 26, 2008 Skrevet Oktober 26, 2008 Det står WireFire i annonsen. Du mener kanskje FireWire?
sveinis Skrevet Oktober 29, 2008 Skrevet Oktober 29, 2008 Hmmm... Spørs om du ikke må ta imot lavere bud, ja. Er ikke så lett å få 11 000 nå som det nettopp er kommet en ny versjon av denne herligheten. Men kom igjen, folkens, denne kan ikke sammenlignes med PC'er med samme ytelser på papiret, her snakker vi problemfri datamaskin! (Ok, nok OT fra meg...)
EBørøsund Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2008 Hmmm... Spørs om du ikke må ta imot lavere bud, ja. Er ikke så lett å få 11 000 nå som det nettopp er kommet en ny versjon av denne herligheten. Men kom igjen, folkens, denne kan ikke sammenlignes med PC'er med samme ytelser på papiret, her snakker vi problemfri datamaskin!(Ok, nok OT fra meg...) Har kommet ny versjon, men den hvite(svakere enn min) går videre, da skulle denne bli ettertraktet etterhvert;)
EBørøsund Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2008 kan jo bytte den i 19" felgene mine Blir nok cash desverre.. Men FIINE felger;) frister;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå