Sir Hofstad Skrevet Oktober 25, 2008 Skrevet Oktober 25, 2008 har familie som jobber med lakk osv. Der har de nå fått inn en "bodyschutz" som ser ut som klarlakk... Og en 3-i-en lakkbehandling som rubber, lakkfornyer og polerer. Dette skjer ved at middelet først rubber og ved mer behandling blir den lakkrens, og til slutt polerer den... Og gunstige priser. Syntes det var spennende jeg, og kommer til å teste.
JoeNasty Skrevet Oktober 25, 2008 Skrevet Oktober 25, 2008 Dette hørtes jo ikke så dumt ut!Får følge med her da og vurdere etter atdu har testet det!
Tommy Skrevet Oktober 25, 2008 Skrevet Oktober 25, 2008 Litt mere info om den "bodyschutzen" hadde vert av interesse.
OKSE Skrevet Oktober 25, 2008 Skrevet Oktober 25, 2008 Detta virka som eit spennande produkt Hofstad. Gleder meg til å høyre korleis resultatet er og holdbarheita.
Sir Hofstad Skrevet Oktober 25, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2008 Det er snakk om en beskyttelse av karrosseri som ikke vises ala klarlakk. og en behandling av lakk som endrer egenskap underveis i behandlingen. Skal teste, og som vanlig ordner jeg gode priser
BreitBau Skrevet Oktober 25, 2008 Skrevet Oktober 25, 2008 Hmm.. Så det vil si at den alltid vil rubbe lakken i starten? Kan umulig være bra for lakken.. Hei gutta, førstemann til å komme til metallet;-)
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Oktober 25, 2008 Skrevet Oktober 25, 2008 Hmm.. Så det vil si at den alltid vil rubbe lakken i starten? Kan umulig være bra for lakken.. Hei gutta, førstemann til å komme til metallet;-) Du trenger jo ikke å bruke denne hver gang, men de er jo greit de ganngene du må rubbe og har lyst til og spare litt tid. 3M har noe av de samme, men de er en rubbing som blir finnere etter litt jobbing med den.
BreitBau Skrevet Oktober 25, 2008 Skrevet Oktober 25, 2008 Joda.. For den som ønsker å spare noe tid..
BreitBau Skrevet Oktober 25, 2008 Skrevet Oktober 25, 2008 Btw: Når det er sagt kjenner jeg en som har vaska og polert bilen ned til metallet.. Var en saab 900..
Sir Hofstad Skrevet Oktober 25, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2008 Tror dette var MIRKA, og prisen er svært god. Men skal komme tilbake med mer info og test. Driver ikke butikk på det så var mer ment som en opplysning. Og det det er snakk om er et produkt som behandler ujevnheter i lakk, og som kjemisk går over til å bli et svært godt poleringsprodukt. Noe iallefall jeg har lett etter... Og fantasien om at den fjerner lakk er litt drøv, er ikke slipepapir . Naboen fikk låne et dritdyrt Wurth produkt til meg på sin svarte Focus etter å ha holdt på med Mcguire en evighet. Ble det ordning på den også. Kan høre med ALLSTAR. Dette produktet koster ca 1/5.
Sir Hofstad Skrevet Oktober 26, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2008 Meguiars, ikke McGuire, hehe.. Kanskje derfor han ikke fikk det til?
SpiXi Skrevet Oktober 26, 2008 Skrevet Oktober 26, 2008 når det er snakk om lakking noen som har noen gode råd til meg hjulbuene mine har begynt og ruste og lakken bobbler er dette enkelt og fikse selv ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå