CEJ Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 Nokia N73 Selges kr 300kr inkl porto! selges uten lader, har en tendens til å henge seg opp ganske mye! er ikke operatørlåst. Har fått høre at det kanskje bare er software, men jeg har ikke peiling. Selges derfor til den nette prisen av 300r inkl porto. telefonen er av typen med sølvfront deksel. alle deksler er hele og pene! Pm / 45 49 78 82 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 Foruten laderen, følger resten av tingene som er originalt med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmaxi Skrevet Oktober 27, 2008 Share Skrevet Oktober 27, 2008 PM sendt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CEJ Skrevet Oktober 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2008 det som følger med er telefonen + et minnekort.. esken er kastet.. Har ikke fått noen pm, send på nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
extremracing.net Skrevet Oktober 27, 2008 Share Skrevet Oktober 27, 2008 kjøper den jeg for 300kr.. send meg et kontonr på PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CEJ Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå