olew Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 Jepp da tenker jeg at det kanskje er på tide å legge ut nybilen har vært på utkikk etter en sånn en stund,og etter litt leting så fant jeg denne som har gått i byen siden den ble importert i -97. fikk den bra billig så en del småplukk er der på den,men ikke noe som er avgjørende for å kunne bruke den iallfall Det er som sagt en 90-modell med m50b20 og manuell,lite utstyrt desverrre,men for å sette det i et positivt lys så sier jeg bare mindre problemer Fargen er Granitsilber Metallic,en helt ok farge syns jeg. På bilen når jeg kjøpte den sto det helt ny sebring bakpotte,denne vil jeg vurdere å bytte ut etterhvert da jeg ikke er helt fornøyd med putringen på tomgang..hehe. utvendig og innvendig var den knall original,så det første som ble bestilt var noen andre lykter,disse er på bildene.Klarglass grøftelys har jeg liggende men ikke montert enda. senkesett er også innkjøpt og blir montert snart. til sommeren er planen å sette på Rondell D58 18" da jeg syns de felgene kler e34 ekstremt godt. hmmm ja skriver inn mer etterhvert når jeg kommer på mer og når det blir gjort saker og ting på den kom gjerne med innspill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olew Skrevet Oktober 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2008 med det samme jeg er igang med min første tråd om bilen min så kan jeg slenge med et et par av mine forrige bmw-er.forrige e34 jeg hadde har jeg ikke bilde av,men den var omtrent lik i utseende utenom mørkere grå,og det var som sagt en 12v. Desverre kom der en stygg fiat i veien for det eneste bra bildet jeg har av bilen..hehe. Dette var en -87 318i opprinnelig,jeg solgte den som påbegynt prosjekt med 323i-motor.Den ble deretter bygd om til turbo her i området før den gikk videre til noen som kaller seg Prærien Racing,denne er nå kawasakigrønn og rimelig heftig oppbygd visstnok,ligger bilder på siden deres fra prosjektet. Denne savner jeg -92 BMW 318iS Coupe,helt grei bil igrunn,ble ikke gjort så mye med den desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 Sånn her må du gjøre med frontlyktene! :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 Fin bil, likte fargen godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå