mutexA Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 Komplett standard skinninteriør. Ikke elektrisk, og mangler en nakkestøtte bak. Interiøret er meget pent for alderen. Har svarte dørpaneler med trelister også, elvindu fram og bak. Har vel alt av interiør egentlig, da det er en hel bil som strippes Bare å komme med bud hvis det er av interesse. Prisantydning: +-5000,- UPDATE SOLGT Edit: Det følger selvfølgelig med et bortimot uåpnet førstehjelpskrin. Desverre er plasten litt avrevet, men ellers uåpnet Ingen verdi, bare originalt og fint! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 Hei, Har du kanskje bredfront også da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mutexA Skrevet Oktober 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2008 hehe.. Rolig nå, resten av bilen kommer i egen tråd Men ja, har den brede grillen..Men noen har prøvd å få opp panseret i front. Har ikke fått tid til å sjekke om det er feste eller selve panser som er litt bøyd.. Er en liten gleppe i høyre front når panseret er lukka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 hehe, seter har jeg så da er ikke det av interesse for meg, men venter på tråden din jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 hehe endelig begynt demonteringa av verstingen nå kim ruben? lykke til videre med salget! har sett interiøret folkens, og det er pent! hvis det er det som stod i delebilen..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mutexA Skrevet Oktober 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2008 Hei ja..takk for sist Jon Ja, nå ern på god vei i fillebilter Etter imorra så rullern vel ikke lengre heller tenker jeg.. Og ja, det er interiøret fra delebilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Oktober 26, 2008 Share Skrevet Oktober 26, 2008 i see.. du får si ifra hvis du har lyst til å gi meg de svarte bbs hjula da.. mener hvis du har nok av andre dekk liksom.. hadde passa bra på bilen min de.. hehehe må tenke meg om det er noen deler fra den delebilen jeg trenger. var ganske fin og velholdt den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mutexA Skrevet Oktober 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2008 ehm..tror de 18" passer fint på min jeg Men jeg har et ekstra sett 17" ATP Propeller da...litt for breie bak til å brukes sidelengs.Er vel skrudde de og tror jeg. Myye bra deler som kommer etterhvert ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet Oktober 27, 2008 Share Skrevet Oktober 27, 2008 Passer dette i en e34 sedan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Oktober 27, 2008 Share Skrevet Oktober 27, 2008 Framsetene passer, men baksetene passer IKKE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet Oktober 27, 2008 Share Skrevet Oktober 27, 2008 Faen... =/ synd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibby Skrevet Oktober 27, 2008 Share Skrevet Oktober 27, 2008 Selges setene foran separat? Isåfall, hvor mye skal du ha for de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mutexA Skrevet Oktober 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Selger helst komplett sett seter.. Hvis noen kjøper baksetene samtidig så ere greit! Har ikke lyst til å sitte igjen med delt seterygg uten nakkestøtter.. Men for all del det er lov å gi bud på det du vil ha, jeg vurderer alle jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Oktober 27, 2008 Share Skrevet Oktober 27, 2008 Få se bilde av hvordan den hodestøtten som mangler er festet, kan hende jeg har en i sort skinn til overs som jeg ikke trenger om det er like fester ! Den kan du få Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mutexA Skrevet Oktober 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Det hadde jo vært helt gull! Sånn Eller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå