fish Skrevet Oktober 27, 2008 Skrevet Oktober 27, 2008 1996 modell Ford Courier Hvit (overgangsmodell med faceliftfront) 110.000 km m/servicehefte 1,3 bensin innsprøytning ABS Airbag Radio/cd (ikke høyttalere) Gode sommerdekk Greie vinterdekk Nye skiver/klosser foran Nye bremsebånd bak Div småfiks utbedret etter EU-kontroll, men ikke ettervist Skilter levert inn før årsskiftet, halv avgift for 08, evt vent til 09 Noe arbeid på bilen må påberegnes for å få den til å se grei ut i karosseriet. Defekt batteri. Selges for kroner 3000,-
fish Skrevet Oktober 28, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2008 Bilder ? Tja, den står på jobben min, så jeg kan prøve å få tatt noen bilder i morgen.
fish Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2008 Fikk dessverre ikke tatt bilder i dag. Første snøfall i Skien/Porsgrunn i dag. Ble unødvendig hektisk på jobben da.
Ripper87 Skrevet November 22, 2008 Skrevet November 22, 2008 er det bare å vise bil ? å hente skilta. hva koster det å omrege 1996mod da? er det 6k eller er det 1400?
fish Skrevet November 22, 2008 Forfatter Skrevet November 22, 2008 er det bare å vise bil ? å hente skilta. hva koster det å omrege 1996mod da? er det 6k eller er det 1400? Er bare å vise bil, det som var anmerkinger på eu er utbedret. Skiltene ble levert inn samme år som betalt årsavgift. Dvs, registrerer man bilen i 09, så er det årsavgifta for 09 som må betales og omreg for bilen er ca 1400,-
fish Skrevet November 24, 2008 Forfatter Skrevet November 24, 2008 Ingen? Dette er en bil en kan "pusse" litt på og selge videre med fortjeneste. Selges fordi jeg har flyttet nærmere sentrum slik at vi har ikke behov for to biler. Har heller ikke garasje til å fikse den selv.
Bmwfanatic Skrevet November 24, 2008 Skrevet November 24, 2008 Hu hei for noen bilder er det mye rust/bulker? hva skal til for å få den til å se ok ut? er faktisk litt intressert
fish Skrevet November 24, 2008 Forfatter Skrevet November 24, 2008 Hu hei for noen bilder er det mye rust/bulker? hva skal til for å få den til å se ok ut? er faktisk litt intressert Er faktisk ikke så mye rust rundt om, det er mere sånn overflaterust. Hjulbuene bak er de som er hardest rammet. Den har bulker i begge framskjermene, og det som er av bulker er slike som man kan rette selv, evt bare sparkle. Bør sånn sett pusses ned og lakkes. Det er sånt man gjør selv i garasjen, for den er ikke verdt å sette på verksted.
Ripper87 Skrevet November 26, 2008 Skrevet November 26, 2008 hadde du kunet vente til januar eller romjula tar jeg den;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå