matsrh Skrevet Oktober 27, 2008 Share Skrevet Oktober 27, 2008 Ja. Hvordan kan jeg jekke opp en e30? Og hvor kan jeg sette bukkene? Har sett et bilde før men finner det ikke igjen:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laxen Skrevet Oktober 27, 2008 Share Skrevet Oktober 27, 2008 orginale jekkfestene har vel sikkert rusta opp? Men du kan godt sette jekken under diffen bak eller fremme under der du ser slike "kanaler" går. Bruker også å sette jekken på traversen der foringa sitter bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Oktober 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Hehe, er ikke helt rusta bort men vil finne de beste plassene å plassere bukkene noen andre forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Oktober 27, 2008 Share Skrevet Oktober 27, 2008 Traversforinga bak og jekkfestet forran bruker jeg iallefall, er ikke så plaga med rust heldigvis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icc Skrevet Oktober 27, 2008 Share Skrevet Oktober 27, 2008 Mener det var bake der går inn en liten fin firkant ikke så langt fra kanten hvor du kan jekke opp. Foran bruker jeg bare å sette jekken under de tykke armeringene til chassie som sitter et lite stykke inn. De er også veldig fin til å sette bukker under! Få deg hydrauliskjekk, koster ikke allverden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå