j_b Skrevet Oktober 27, 2008 Share Skrevet Oktober 27, 2008 http://www.blocket.se/vi/18728675.htm?ca=15_s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 27, 2008 Share Skrevet Oktober 27, 2008 ja takk. alpina er fint:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Oktober 27, 2008 Share Skrevet Oktober 27, 2008 Eneste som er synd me alpina er at de skal pakke så sinnsykt mye treverk i bilene. Bagatell? Ja. Irriterende? Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Oktober 27, 2008 Share Skrevet Oktober 27, 2008 Enig lars! Treverk hører hjemme på båter, ikke biler:D Alpina vil jo gjerne gi et litt mer luksuriøst preg, men hvorfor i allverden kan de ikke gjøre dette med børstet alu, karbon, eller pianolakk finish? Alt annet enn det treverket spør du meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 27, 2008 Share Skrevet Oktober 27, 2008 Alpina touring er tøft! Sjeldne på norske veier, men svenskene har endel av de...mon tro hvorfor... Men hvorfor har den M3 coupe skjørt på høyre side og sedan skjørt på venstre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 Fin touring det der. Likte det meste på det bortsett fra felgene som jeg syns er så "gamle".. Må ha vært full når monterte sideskjørta? Alpina har vel ikke sideskjørt orginalt på sine e36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 Storebror, Alpina B8: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet Oktober 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2008 treverket var innamri stygt ja, helt enig der:) men treverket var luksus for noen 10-15 år tilbake da, hvis jeg ikke husker feil, jeg var var da 10-15år.. ang den skjørta, tror ikke eieren har merket det selv...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet Oktober 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2008 den der var rå, den grønnfargen kledde bilen også.. du skulle ha hatt en sånn doktor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 hvis eier ikke vet at han har to forskjellige sideskjørt..så ville jeg sjekket ekstra nøye på resten av bilen hvis jeg skulle kjøpt den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 Hva er det som står i underkant av instrumentene? Ser ut som et slags display. Er det originalt Alpina? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 har alltid vært hypp på en sånn bruksbil. bare så synd staten skal ha godt over 100k i avgifter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 Enig med ehrnst, norske stat skal ha forbanna mye i avgifter... Såg på en ny 330d i sverige, pris forskjellen mellom her og norge? Gjett... ? 200k billigere i sverige for samme bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 helt enig med at treverk ikke hører hjemme i en bil. vil bytte ut det i bilen min med noe finere. men vet ikke hvor jeg får taki nye lister til min som ikke er i treverk. noen andre som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 I en Alpina ville jeg ikke byttet dette ut, det er jo bilens særpreg. Litt forskjell på en Alpina og en 520 bui_johnny: Ja, den er skamtøff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå