Koffer Skrevet Oktober 28, 2008 Skrevet Oktober 28, 2008 Hei BMW 320Ci 1999 E46!! Problem!! Ett eller annet feil i bakstilling. Når jeg kjører i mellom 30 og 60 kmt så rister bilen ganske MYE bak. Akkurat som det skulle vært alvorlig kast i felgene eller noe:S Men er 90% sikker på at det ikke er der feilen ligger. Lurer fælt hva dette kan være? noen som aner hva det kan være??? råd?
S.Arnesen Skrevet Oktober 28, 2008 Skrevet Oktober 28, 2008 uff da... kan hende du har fått sub frame disaster... (gitarsan fra nettby her forresten, vært på bimmers lenge?)
Koffer Skrevet Oktober 28, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2008 Kast i driv aksling eller noen foringer?[/quoteJeg satt den i fri mens jeg trillet i den hanstigheten som det rister mest i, det var like illle. har det noen påvirkning om clutchen er inne eller ikke hvis det er kast i drivaksling?
Koffer Skrevet Oktober 28, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2008 uff da... kan hende du har fått sub frame disaster...(gitarsan fra nettby her forresten, vært på bimmers lenge?) halla;) vet det er deg ja;) vært her stund;)
S.Nilsen Skrevet Oktober 28, 2008 Skrevet Oktober 28, 2008 Kast i driv aksling eller noen foringer?[/quoteJeg satt den i fri mens jeg trillet i den hanstigheten som det rister mest i, det var like illle. har det noen påvirkning om clutchen er inne eller ikke hvis det er kast i drivaksling? den triller vell rundt selv om du trår inn clutchen.
Koffer Skrevet Oktober 28, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2008 Kast i driv aksling eller noen foringer?[/quoteJeg satt den i fri mens jeg trillet i den hanstigheten som det rister mest i, det var like illle. har det noen påvirkning om clutchen er inne eller ikke hvis det er kast i drivaksling? den triller vell rundt selv om du trår inn clutchen. Ja det skjønner jeg jo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå