Gå til innhold

enkel DIN radiokonsoll til e39


 Share

Anbefalte innlegg

jeg gjorde en bestilling på denne for nesten en og en halv måned siden, men transmedia har ennå ikke sendt den og er helt umulig å få tak i! Jeg lurer derfor på om noen har sett denne konsollen et annet sted eller har erfaring med kundeservice hos transmedia.

Det som er fint med denne er at spilleren er montert i bunnen og man kan derfor vippe ned dekselet som skal gå over cd/kassettspiller. Da slipper det å se så "tomt" og rart ut som med den vanlige med montering i toppen. Dog medfører dette at man må skjære over en metallstang som går rett bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier det som om det er en selvfølge å ta seg råd til det :P

Enig at det ser bedre ut med både original spiller og dobbel din spiller, men jeg er ute etter en enkel din holder i første omgang, så får vi se hva det blir til etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må først kvitte meg med lånet på bilen. Så skal jeg ha nye felger og dekk og det prioriteres før en dobbel din spiller. Mulig jeg kjøper det til sommeren. Har allerede en spiller som skal monteres og er derfor rimelig desperat etter radiokonsoll med montering i bunnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har nå mottatt en midlertidig ramme fra koed med montering i toppen sammen med noe annet utstyr til bilen, mens jeg venter på den fra transmedia.no.

Er stygt som et helvete med montering i toppen, men det får gå inntil videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil si at du har til nå kjøpt 2 rammer (pluss frakt)... Du er snart oppi prisen til en Dobbel DIN ramme (som du lett kan ha en enkel spiller i midlertidig og ser penere ut).

Bare en liten tankevekker siden du sa at du ville oppgradere _en_ gang i fremtiden når økonomien tilsier det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Fortsatt ingen som har sett den?

forresten wabby. Hvorfor skal du blande deg inn i min økonomi? Om jeg kjøper en ekstra ramme til 200kr gjør vel ikke noe? Når jeg kommer til å kjøpe en dobbel din spiller betyr ikke det at jeg kommer til å kjøpe den billigste som finnes (bare en liten tankevekker).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ingen som har sett den?

forresten wabby. Hvorfor skal du blande deg inn i min økonomi? Om jeg kjøper en ekstra ramme til 200kr gjør vel ikke noe? Når jeg kommer til å kjøpe en dobbel din spiller betyr ikke det at jeg kommer til å kjøpe den billigste som finnes (bare en liten tankevekker).

Ingen tankevekker....

Har heller ikke sagt at du skal kjøpe den billigste.

Men ting som i utgangspunktet virker billig og enkelt i første runde kan ofte ende opp dyrere enn planlagt, og det var et svar på din andre post i denne tråden. Det var ikke for å være frekk eller fornærme deg, tvert i mot. Heller en liten tankevekker.

Du har til nå invesert i 2 rammer og en enkel DIN spiller og når ditt lån er betalt ned skal du kanskje gå over til dobbel DIN.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...