Jørgen-Fastbmw Skrevet Oktober 28, 2008 Skrevet Oktober 28, 2008 min har to uttak til vakum, eg har strupt den nedre nippelen, og bruker kun den på topp, har eg gjort feil ? noke er vertfall feil, for den står open konstant og eg får ikkje ladetrykk, det ryker ut røret til wg på tomgang f.eks... Noken med innspill ??
336mik Skrevet Oktober 28, 2008 Skrevet Oktober 28, 2008 Når du gjør det på den måten,så vil vakumet i motoren dra WG`n åpen. Det skal vel sitte en liten fjør inne i WG`n,så at du ikke får ladetrykk på litt turtall er egentlig rart. Hvis du kobler deg innpå den nedre inngangen,så vil den bli brukt på "riktig" måte. Er mange forskjellige måter å koble en WG på som jeg hadde en tegning på,men den finner jeg jo selvsagt ikke igjen nå
Iver Skrevet Oktober 28, 2008 Skrevet Oktober 28, 2008 Koble vakum/trykk på den nedre. Vakum i motor hjelper da på å holde WG stengt, når du får overtrykk vil det hjelpe på å løfte WG ventilen åpen. Du må også sjekke fjæra di, den skal på ingen måte åpne på tomgang.
Jørgen-Fastbmw Skrevet Oktober 28, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2008 Hei, takk for hjelpa..Eg ringte en kar like etter eg la ut den tråden her.. no har eg kobla slik som på bilde 2 meiner eg..
Kentan-racing.com Skrevet Oktober 28, 2008 Skrevet Oktober 28, 2008 Er dette en ekte tial wastegate eller en kopi? men uansett den du har tettet er den du skal koble deg på.. Står iallefall så i papirene som fulgte med tial wastegaten min.. Ventilen løftes oppover.. og setter du trykk på oppe så presses den nedover.. og sug så vil den bare stå litt open trolig.. men kobler du på punktet nede så vil ventilen opne når du får trykk innpå klokka.. da henholdsvis 0.5 bar.. dersom det er en 38 mm tial du har.. Og så fulgte det med en ring til wastegaten.. det er tetningringen som skal ligge mot ventilen. har ikke glemt og sette inn den i farten da? Kent
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå