Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

min har to uttak til vakum, eg har strupt den nedre nippelen, og bruker kun den på topp, har eg gjort feil ? noke er vertfall feil, for den står open konstant og eg får ikkje ladetrykk, det ryker ut røret til wg på tomgang f.eks...

wpa6at1ck5alius6yzu5.jpg

Noken med innspill ??

Skrevet

Når du gjør det på den måten,så vil vakumet i motoren dra WG`n åpen.

Det skal vel sitte en liten fjør inne i WG`n,så at du ikke får ladetrykk på litt turtall er egentlig rart.

Hvis du kobler deg innpå den nedre inngangen,så vil den bli brukt på "riktig" måte.

Er mange forskjellige måter å koble en WG på som jeg hadde en tegning på,men den finner jeg jo selvsagt ikke igjen nå :(

Skrevet

Koble vakum/trykk på den nedre.

Vakum i motor hjelper da på å holde WG stengt, når du får overtrykk vil det hjelpe på å løfte WG ventilen åpen. Du må også sjekke fjæra di, den skal på ingen måte åpne på tomgang.

Skrevet

Er dette en ekte tial wastegate eller en kopi? men uansett den du har tettet er den du skal koble deg på.. ;) Står iallefall så i papirene som fulgte med tial wastegaten min.. ;) Ventilen løftes oppover.. og setter du trykk på oppe så presses den nedover.. og sug så vil den bare stå litt open trolig.. men kobler du på punktet nede så vil ventilen opne når du får trykk innpå klokka.. da henholdsvis 0.5 bar.. dersom det er en 38 mm tial du har..

Og så fulgte det med en ring til wastegaten.. det er tetningringen som skal ligge mot ventilen. har ikke glemt og sette inn den i farten da?

Kent

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...