TurboTore Skrevet Oktober 28, 2008 Skrevet Oktober 28, 2008 Follow the link http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... te=default Innbytte i E36 touring ,snøscooter el. KTM endurosykkel vurderes.
TurboTore Skrevet Desember 2, 2008 Forfatter Skrevet Desember 2, 2008 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=15687427
TurboTore Skrevet Desember 2, 2008 Forfatter Skrevet Desember 2, 2008 hvorfor så billig? Har rett og slett ikke bruk for den og har noen planer jeg ønsker å få satt ut i livet der pengene kommer godt med
-Erik- Skrevet Desember 5, 2008 Skrevet Desember 5, 2008 Er bilen solgt eller? Står som solgt på autodb tror jeg?
325demon Skrevet Desember 7, 2008 Skrevet Desember 7, 2008 skulle egentlig kjøpe denne for noen mnder siden, men kom over noe annet. kan gå god for at motor går fint og stille, og den ser mye dyrere ut enn det den er. i virkeligheten
TurboTore Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Skrevet Desember 7, 2008 Er bilen solgt eller? Står som solgt på autodb tror jeg? Bilen er ikke solgt,nei. Vet ikke hvorfor det står det,men dette har hendt før også på Autodb..... Har endret linken!
S.Arnesen Skrevet Desember 7, 2008 Skrevet Desember 7, 2008 skulle egentlig kjøpe denne for noen mnder siden, men kom over noe annet.kan gå god for at motor går fint og stille, og den ser mye dyrere ut enn det den er. i virkeligheten Ser bilen mye dyrere ut enn det den er ?
TurboTore Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Skrevet Desember 8, 2008 skulle egentlig kjøpe denne for noen mnder siden, men kom over noe annet.kan gå god for at motor går fint og stille, og den ser mye dyrere ut enn det den er. i virkeligheten Ser bilen mye dyrere ut enn det den er ? Med det mener han sikkert at bilen ser bra ut i forhold til prisen og det var isåfall hyggelig å høre. Skal du begynne og gå hjem i helgene ??? Jeg? Hehe,nei...håper da å slippe det.
TurboTore Skrevet Desember 14, 2008 Forfatter Skrevet Desember 14, 2008 Veldig fin å frakte julegaver i
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå