larssr Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 Sliter med å få ned ladetrykket på en m50b25 turbo. Har skrudd staget på wg så langt det går ut, men lader fortsatt rundt 1 bar på det meste. Er vel fjæra i wg som er for stram..Men noen enkel måte jeg kan fikse dette på? Vil det hjelpe noe vesentlig å sette på et par fjærer i tillegg til staget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KentRogerE34 Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 Går jo ann å montere en booscontroller. http://www.turbofun.no/product/420938/K ... _BC03.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larssr Skrevet Oktober 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Ja, det har jeg kjøpt og, med tanke på til sommeren igjen. Men klarer jo ikke å få ladetrykket under grunntrykket på wg med en slik en. Er vel kun mulig å skru opp fra grunntrykk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KentRogerE34 Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 det er sant. da vet jeg ikke. sorry. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skautroll Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 prøv å sette wg i åpenstilling og kjør da? det er ikke wg`n som er for liten til eksostrkket eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 sett eit strips på slangen og stram til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skautroll Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 haha... enklere å fjærne hele dritten da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larssr Skrevet Oktober 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Skifter til en annen wg i morra med litt slappere fjær tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 Går ikke ann å bytte ut fjæra i WG`n da? Åssen WG er det her snakk om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larssr Skrevet Oktober 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Helt "vanlig" intern wg. Skjønner sikkert.. Ettersom jeg forstår går det ikke ann å åpne disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 Hva med å skjøte på stanga litt da? Bruke en lang mutter og en gjengestang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larssr Skrevet Oktober 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Det kan jo være en mulighet. Men prøver først i morra og ser om jeg finner en "slappere" wg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krist_olsen Skrevet Oktober 29, 2008 Share Skrevet Oktober 29, 2008 har vel ikke tilfeldigvis a-dekk turbo vell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larssr Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Jo, tror det skal være det som sitter på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krist_olsen Skrevet Oktober 29, 2008 Share Skrevet Oktober 29, 2008 der har du problemet:p er noe stort dritt disse turboene, ustabilt lade trykk som bare det. Lurer på om det er eksos huset som er for lite men er ikke helt sikker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå