ArneR. Skrevet Oktober 28, 2008 Skrevet Oktober 28, 2008 Jeg har alvorlig slarkete forstilling og tenkte jeg skulle bytte alt av armer og foringer i forstillingen. Noen som kan komme med tips om hvor jeg får kjøpt alt? Ser de selger på Ebay men er usikker på hva jeg trenger når alt skal byttes. Antar at det koster skjorta å kjøpe alt her til lands? Alle tips mottas med stor takk.
Jonner'n Skrevet Oktober 29, 2008 Skrevet Oktober 29, 2008 glenno her inne kjøpte et sett med foringer fra ebay (tror jeg) til forstillinga på sin e34 touring. spør han hvordan det var
AlXz Skrevet Oktober 30, 2008 Skrevet Oktober 30, 2008 Nå vil du sikkert ha nytt.. Men har mye deler igjen fra Touringen jeg høgde.. Send meg pm
Rogeren Skrevet Oktober 30, 2008 Skrevet Oktober 30, 2008 Så en på bmwccn som kjøpte et slikt Ebay-sett, og der var alt like slarkete etter bare få tusen kilometer.... Sjekk at de i så fall har kvalitetsdeler...!
Glenno Skrevet Oktober 30, 2008 Skrevet Oktober 30, 2008 glenno her inne kjøpte et sett med foringer fra ebay (tror jeg) til forstillinga på sin e34 touring. spør han hvordan det var Husket riktig du Jon . Leste også den tråden med slarkete deler men har ikke hatt noen problemer for min del. Har rota bort kvitteringen akurat nå på hvor jeg kjøpte dette sette. Men har kjørt noen tusen km både på autoslalom og våler og virker forsatt greit hos meg. Mener jeg leste i den tråden om slærk i hjelpearmen og pitman, foringene bak, samt traversforing noe jeg ikke byttet, da det var tait og fint hos meg. Pakken jeg kjøpte med frakt og moms kom seg på rundt 3900kr, husker jeg riktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå