sondred Skrevet Oktober 29, 2008 Share Skrevet Oktober 29, 2008 som sagt, har en hel å grei motor som jeg har tatt kammen fra, resten er til salgs, alt er komplett:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pawel_nopl Skrevet Oktober 29, 2008 Share Skrevet Oktober 29, 2008 Jeg trenger bunnpanne, du vet ikke om det passer? les: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=936054#936054 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondred Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2008 er en 316 m40 så ville nok tro det passet ja. den er todelt hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pawel_nopl Skrevet Oktober 29, 2008 Share Skrevet Oktober 29, 2008 Genialt!!! Ja, jeg h;rt litt rundt, vet det passer Jeg vil kjøpe den. Hvor mye vil du ha for den? lagt deg på msn, da kan vi snakke litt mer. eller send meg sms Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Oktober 29, 2008 Share Skrevet Oktober 29, 2008 trenger triggerføleren. og trenger den superkjapt. mye skal du ha?! svar fort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå