-Erik- Skrevet November 7, 2008 Forfatter Skrevet November 7, 2008 Ble litt dyrt for nye vet jeg:P Ja ass!! Hadde ikke gjort noe å fått tak i brukt nei. Stress att jeg må få fra 92 mod :s
Kentii Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 Ja det skal ikke være greit alltid;) hehe men finner nok noe:P jobber me å finne ut av check control i min. Ser ut som det er lys i tunellen nå Dukker nok opp noe her til deg
olejørgen Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 Bmw Marianne har begge sider til 92 coupe hvis de ikke er solgt hun går også under navnet muska på forumet her
-Erik- Skrevet November 16, 2008 Forfatter Skrevet November 16, 2008 Bmw Marianne har begge sider til 92 coupe hvis de ikke er solgt hun går også under navnet muska på forumet her Takk for tipset Har sendt henne pm!
-Erik- Skrevet November 18, 2008 Forfatter Skrevet November 18, 2008 Ingen andre som har liggende for salg? Ganske stress og møte vinteren når vinduene ikke er helt oppe:)
Bimmerlars Skrevet November 18, 2008 Skrevet November 18, 2008 Jeg har motor til høyre dør fra 92 modell. 500,- + frakt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå