fish Skrevet Oktober 29, 2008 Skrevet Oktober 29, 2008 Hei, skal hente en bil på Vestlandet på lørdag. Er det noen som kan låne meg ett sett med vinterdekk så jeg kommer meg over Haukelifjell med bilen jeg skal hente? Det er en E34, kan også bruke E39. Haster!!!
Stonescream Skrevet Oktober 29, 2008 Skrevet Oktober 29, 2008 Hmm, hadde det vært i oslo, har jeg noen lekre stålfelger med noen nankang piggdekk du skulle fått for 500 spenn
Gunnar Skrevet Oktober 29, 2008 Skrevet Oktober 29, 2008 Har tre stykker krysseikefelger i 15" med såvidt brukte Vredestein piggdekk. Skulle gjerne blitt kvitt det for en rimelig penge. Syns det er for ille å kaste. Noen må jo ha en lik felg liggende..
fish Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2008 Vel, problemet er at jeg har 15" BBS med vinterdekk som jeg skal bruke på touringen, men de står på sedanen vi skal kjøre med over for å hente touringen.
MatsBuer Skrevet Oktober 29, 2008 Skrevet Oktober 29, 2008 tror haukeli vegen blir stengt hvis det forsetter å snø som det gjør nå.
fish Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2008 tror haukeli vegen blir stengt hvis det forsetter å snø som det gjør nå. Faen ikke si det da. Sjekka yr.no, kun sol og opphold over helga. Vel, har to vinterhjul til nå, trenger kun to til...
Klinz Skrevet Oktober 29, 2008 Skrevet Oktober 29, 2008 har liggende noe eg til e39 kan ta de på msn har adda deg
Astri Skrevet Oktober 30, 2008 Skrevet Oktober 30, 2008 Vet ikkje om det hjelper, men eg har noen vinterdekk til e34 eg skal selge.
fish Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2008 Vet ikkje om det hjelper, men eg har noen vinterdekk til e34 eg skal selge. Tja tjo... Har en mulighet til som jeg skal undersøke i morgen (Araz). Går ikke det, ser jeg ann veiene når jeg kjører over til Vestlandet. Har en på Stord som kunne være behjelpelig hvis det ble helt krise.
Astri Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 Om du skal hente en bil på bømlo så må du kjøre forbi meg uansett hvis du kommer fra haukeli eller stavanger... Så da vet du iallefall at eg har liggende. Det er frost her om morgenen og kvelden, men ikkje snø enda. Men over fjellet ville eg iallefall hatt vinterdekk...
fish Skrevet Oktober 31, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2008 Om du skal hente en bil på bømlo så må du kjøre forbi meg uansett hvis du kommer fra haukeli eller stavanger... Så da vet du iallefall at eg har liggende. Det er frost her om morgenen og kvelden, men ikkje snø enda. Men over fjellet ville eg iallefall hatt vinterdekk... PM sendt
OLEZZ Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 Hmm, hadde det vært i oslo, har jeg noen lekre stålfelger med noen nankang piggdekk du skulle fått for 500 spenn Er dekkene bra eller? så kan jeg vet kjøpe
Astri Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 Om du skal hente en bil på bømlo så må du kjøre forbi meg uansett hvis du kommer fra haukeli eller stavanger... Så da vet du iallefall at eg har liggende. Det er frost her om morgenen og kvelden, men ikkje snø enda. Men over fjellet ville eg iallefall hatt vinterdekk... PM sendt Har ikkje fått noe PM...
fish Skrevet Oktober 31, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2008 Om du skal hente en bil på bømlo så må du kjøre forbi meg uansett hvis du kommer fra haukeli eller stavanger... Så da vet du iallefall at eg har liggende. Det er frost her om morgenen og kvelden, men ikkje snø enda. Men over fjellet ville eg iallefall hatt vinterdekk... PM sendt Har ikkje fått noe PM... Ikke rart det. Var litt stressa i mårres, så jeg sendte den til meg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå