Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, skal hente en bil på Vestlandet på lørdag. Er det noen som kan låne meg ett sett med vinterdekk så jeg kommer meg over Haukelifjell med bilen jeg skal hente? Det er en E34, kan også bruke E39. Haster!!!

Skrevet

Har tre stykker krysseikefelger i 15" med såvidt brukte Vredestein piggdekk. Skulle gjerne blitt kvitt det for en rimelig penge. Syns det er for ille å kaste. Noen må jo ha en lik felg liggende.. ;)

Skrevet

Vel, problemet er at jeg har 15" BBS med vinterdekk som jeg skal bruke på touringen, men de står på sedanen vi skal kjøre med over for å hente touringen.

Skrevet
tror haukeli vegen blir stengt hvis det forsetter å snø som det gjør nå.

Faen ikke si det da. Sjekka yr.no, kun sol og opphold over helga.

Vel, har to vinterhjul til nå, trenger kun to til...

Skrevet
Vet ikkje om det hjelper, men eg har noen vinterdekk til e34 eg skal selge.

Tja tjo... Har en mulighet til som jeg skal undersøke i morgen (Araz). Går ikke det, ser jeg ann veiene når jeg kjører over til Vestlandet. Har en på Stord som kunne være behjelpelig hvis det ble helt krise.

Skrevet

Om du skal hente en bil på bømlo så må du kjøre forbi meg uansett hvis du kommer fra haukeli eller stavanger... Så da vet du iallefall at eg har liggende. Det er frost her om morgenen og kvelden, men ikkje snø enda. Men over fjellet ville eg iallefall hatt vinterdekk...

Skrevet
Om du skal hente en bil på bømlo så må du kjøre forbi meg uansett hvis du kommer fra haukeli eller stavanger... Så da vet du iallefall at eg har liggende. Det er frost her om morgenen og kvelden, men ikkje snø enda. Men over fjellet ville eg iallefall hatt vinterdekk...

PM sendt

Skrevet
Hmm, hadde det vært i oslo, har jeg noen lekre stålfelger med noen nankang piggdekk du skulle fått for 500 spenn

Er dekkene bra eller? så kan jeg vet kjøpe

Skrevet

PM sendt

Har ikkje fått noe PM...

Skrevet

PM sendt

Har ikkje fått noe PM...

Ikke rart det. Var litt stressa i mårres, så jeg sendte den til meg selv. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...