Astri Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 Hehe, fikk en nå iallefall, og har svart deg,.
fish Skrevet Oktober 31, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2008 Da labber jeg meg snart avgårde til Vestlandet, ca avreise fra Skien er 07.00 Da kjører jeg med 4 vinterhjul i baggasjen. En som jeg ikke har møtt, men via en mellommann som jeg kun har kjøpt skinninteriør av, har vært så snill og lånt meg ett sett med vinterhjul. Ser frem til en hyggelig bilhandel, og en trivelig reise hjem til Skien igjen.
axor Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 ja, hvordan gikk turen da? 0 problem regner jeg med ?
fish Skrevet November 3, 2008 Forfatter Skrevet November 3, 2008 ja, hvordan gikk turen da? 0 problem regner jeg med ? Turen gikk faktisk veldig greit. Kjørte 6 timer non-stop hjemover, og bilen gikk som ei klokke. Fantastisk flott over Haukeli. Godt vær på tur over, litt glatt enkelte partier tidlig på mårran, hjemover hadde sola tatt dette, så det var fine veier og rolig trafikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå